• Ik had voor kerst aan Samsung Jet gevraagd, maar mijn mama wilt die met mij gaan kopen, zodat ze zeker niet de foute neemt en ze vroeg net 'Die kost toch niet meer als €200,- hé?' Probleem is dat die dat wel doet, hij kost €275,- ;x Maar ik wil die absoluut hebben en geen enkele andere en nu weet ik niet hoe ik haar moet overtuigen! Het is echt iedere keer dat ik nooit krijg wat ik écht wil, want oftewel kost het teveel of vindt zij het waardeloos of kan ze het nergens meer vinden en ik haat het x-x Vinden jullie dat teveel voor een gsm? ;x

    Edit;

    Mijn opa en mijn oma leggen iets van een €200 bij en dan moet ik zelf nog €75. :')

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 16:49 ]


    All was well.

    misschien kan je het op ebay ofzo goedkoper krijgen? ;s en anders gewoon heeel hard zeuren.


    Cowards die many times before their deaths.

    Je kan ook gewoon een abonnement nemen? Of prepaid.. Ik zag laatst bij Tele 2 volgens mij op de reclame die mobiel ook, en dat was ook prepaid, met 100 belminuten voor een tientje per maand.
    Volgens mij was dat ook voor de Samsung Jet, maar dat weet ik niet zeker.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vindt het niet teveel voor een gsm, maar eigelijk ligt het eraan hoelang je met een gsm doet. Als je nou 1maand met je gsm doet, dan vindt ik het wel teveel. Maar als je bijvoorbeeld 1jaar ofzo ermee doet, dan vind ik het niet teveel?
    snapje? XD


    Smiling but close to tears.

    Ik gebruik elke gsm zo'n 2 jaar?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 16:47 ]


    All was well.

    Dan vindt ik het niet teduur. ;'3


    Smiling but close to tears.

    Dat vind ik toch wel iets teveel voor een gsm. En al die gsm's met touchscreen gaan toch snel kapot, maar jij kiest natuurlijk zelf wat je wilt (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik krijg niet eens een joepieabbonoment van 65 euro voor myn kerst. : |

    Haha, zeg dat je heel lief gaat zyn in 2010.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind het zelf wel ongelooflijk veel geld ;x
    Je kan misschien deels abbo krijgen en dan 200 euro cash betalen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bwa, als je er lang mee doet (zeker langer als een jaar dan toch), is het geld toch goed besteed? :Y)


    007

    Ineisleuk schreef:
    Dat vind ik toch wel iets teveel voor een gsm. En al die gsm's met touchscreen gaan toch snel kapot, maar jij kiest natuurlijk zelf wat je wilt (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het ook wel veel geld, maar als je hem veel gaat gebruiken en niet meteen beu gaat worden, zou ik hem kopen!


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, ik vind het teveel voor een gsm. -I'm sorry- Maar je kunt nog altijd je moeder proberen te overtuigen met de argumenten dat je die echt héél graag zal willen, je kan ook zeggen wat je tegen ons zei; dat je nooit krijgt wat je écht wilt. Of misschien die 75 euro zelf bij leggen? Als je misschien een maandje of twee langer wacht, dan zal er al een nieuwe soort gsm uit zijn en is die dat jij wilt goedkoper. Zo gaat het bijna altijd.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2009 - 16:46 ]

    Ik vind het ook veel geld


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik vind dat niet zoveel voor een gsm, eerlijk gezegt.Maar ja, anders moet je op Ebay of zo'n soort site kijken


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Het is inderdaad veel geld, maar mijn vorige gsm kostte evenveel ;x
    veel zeuren, Lies. Hoop dat je hem krijgt ! <3


    -