• Hey liever quizlettertjes, zoals jullie misschien al weten ben ik een week op skireis geweest. Nou ik heb een heel avontuur achter de rug!

    Ik was samen met een groep en een leraar van een piste af waar ik nog niet vanaf ben geweest. Nou dat ging goed totdat we het bospad ingingen. ik kon de bocht niet goed maken dus landen langs de baan, en toen ik er eindelijk uit was, was mijn groep weg. nou ik ga de richting in die ze in waren gegaan. maar ik kon ze niet meer vinden. daar stond ik dan alleen met 3 verschillende paden voor mij en ik wist niet welke ik moest nemen. ik besloot voor de rechter. maar jammer genoeg was het niet de goede en was ik de weg kwijt geraakt. uiteindelijk kwam ik ergens uit waar ik mensen hoorde skiën. nou ik daarnaar toe gooi mijn ski’s op de grond en ga richting waar die mensen waren geweest. uiteindelijk kwam ik terecht op de rode piste, nou ik met heel veel moeite er van af want ik kon natuurlijk nog niet skiën. tenslotte kwam ik onder bij een skihut aan. daar zat een ski leraar van mij en gaf me meteen wat drinken en begeleide me naar de bank. hij belde de andere leraren op dat ik terug was.

    Ik was in totaal 1½ a 2 uur weg geweest, en ze waren me al aan het zoeken met sneeuwscooters en ervaren skiërs. Uiteindelijk had ik het alleen maar koud en was ik erg moe, en een klein beetje in schok.

    Wat kut, gelukkig dat je terug bent gekomen.

    Ik heb dat ook een keer meegemaakt alleen dat was in een boswandeling met school x']


    You can run but not hide

    Amai,maar dat is vaak dat ze direct gaan zoeken,zeker iemand die amper kan skiën.

    Hahaha (:
    Maar nu ben je weer veilig terug bij ons ;
    3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Oww gosie!Ilse!Ik wordt er al bang van als ik het lees.Ik wordt altijd helemaal warm als ik de weg kwijt ben,
    maja gelukkig ben je weer thuis!Achter de pc,lekker met MIJ aan het msn-en:Y)

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    als je naar beneden skiët kom je normaal tog gewoon beneden? ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    als je naar beneden skiët kom je normaal tog gewoon beneden? ;x


    ja maar dat pad ging helemaal de andere kant op, en even later weer omhoog, en toen ben ik omgedraaid

    Gelukkig dat je ze uiteindelijk weer terug hebt gevonden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.