• Ik kreeg daarjuist een mailtje van mijn broer, hij heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd, haha hij is op zijn knieen gegaan. ='D en dat vind ik lief, en ze heeft ja gezegd. Niet dat ze al snel zouden trouwen dat duurt nog wel even maar alleen het idee vind ik al zo schattig. Ik kan me er maar weinig bij voorstellen dat mijn broer gaat trouwen, ik kon het ook niet bij dat hij vader zou worden maar dat doet hij ook zo schattig. Ja sorry ik heb even respect voor mijn broertje, hihi.

    x.
    Iemand al broers/zussen die getrouwd zijn?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nop, mijn broer van 19 geniet nog van zijn onbezonnen vrijheid x] en mijn andere broer (stiefbroer) van 21 is nog maar een paar maanden samen met zijn vriendin maar die wil nooit trouwen, en mijn halfzussen zijn te jong , de ene is 1O en de andere 8. En ik ben ook te jong , ik word nog maar 17.
    Maar mijn ene broer van 19 was wel bijna eens vader, maar dan had zijn (ex)vriendin abortus gepleegd met het gevolg dat ze zijn ex werd. Dus niemand gaat bij ons trouwen ofzo

    Ik ben de middelste. Mijn stiefbroer is 16 en voelt zich heel stoer omdat hij een vriendin heeft. [/een week pas ofzo] en dan gaantie opscheppen tegen mij en dan ga ik hem dissen van Dude. Ik heb 16weken?

    maar mijn vader is laatst getrouwd. Daar kwam ik achter omdat de familie het verkeerde adres had en naar mijn huis stuurde. serieus, ik haat hem!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Mijn broer is 36 ;D
    En ik ben sinds 20 februari tante:D
    maar hij is niet getrouwd


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    undercover schreef:
    Ik ben de oudste thuis.


    Protège moi de mes désirs.

    Nee ik heb een zus en die is dertien.
    (Haar zie ik nog niet in een bruidsjurk)


    Whatever you do, have fun

    Hahaha leukk :'D
    Nop, by my niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mijn broer is niet getrouwd, maar woont wel samen met zijn vriendin en ze hebben net een zoontje gekregen :3


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, mijn zusje is 10, dus ik hoop dat het nog even duurt voordat ze gaat trouwen. ;D


    hoi, jij bent leuk.

    MysteryKim schreef:
    Ik ben enigskind =]


    For once I want to be the car crash.

    mijn zus was getrouwd, ze is nu gescheiden.
    maarja ik vond het ook te snel gaan enz.. ze hadden nog geen jaar en ze waren getrouwd + 1 kind :O.

    Maajaa ik ben blij voor je broer, gelukkig maar heeft ze "ja" gezegt :D:D