• Ik stond in de beenhouwer aan te schuiven naast Bart Peeters, haha. :'D Zondag was ik aan het joggen, hij ook en ik kwam hem tegen, en toen zei hij hallo tegen mij. Heel boeiend, ik weet het. (krul)

    Ik fiets ook elke schooldag voorbij het huisje van Samson en Gert (00:04) en een vriendin van vroeger van op de muziekschool is de dochter van Jan Leyers. :3

    Op een zomerdag stond ik eens buiten toen dat autotje van Samson en Gert voorbij reed met Gert en het pak van Samson in. In het park van mijn gemeente is Het Huis Anubis en Mega Mindy al eens gefilmd,...

    Wonen er in jouw buurt beroemde mensen? (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 17:43 ]


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Is dat die lelijke met zijn lang haar? :'3


    Ja :'D
    en zo met dat baardje/sikje :'D
    Hij is echt vet lelijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Euhm, Tjok woont hier :Y) Dat is een beeldhouwer, hij heeft beelden staan in Athene.
    Verder woont Niko Mattan in mijn dorp en geeft een (ex)presentatrice van ketnet les op mijn school (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ineisleuk schreef:
    Ik heb niemand beroemd wonen in mijn buurt :'D


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik ben ooit eens tegen Peter Van De Velde(Piet Piraat) gebotst, Ik zie regelmatig Herman Boets (Roger van spring) fietsen, Ik heb les gehad van de zus van Bart Peeters, en nu krijg ik les van Johan De Paepe (dokter Paul in Familie)... Enn ik heb eens 'acteerles' gehad van Guy Van Sande (Tom Segers in Zone Stad). En dan ben ik er mss nog en paar vergeten :p


    And the wheels just keep on spinnin'

    Sentiment schreef:
    Nee.

    Mijn vader werkte samen met vader Abraham (schrijver van het smurfenlied), Corry Konings woont op fietsafstand, Guus meeuwis woont zo'n beetje om de hoek van onze school, mijn zus kent de broer van de drummer van Delain :'D, een van die mensjes van Kus is de achternicht van mijn stiefbroer en zus, een vriendin van mijn stiefzus is de nicht van Joop van den Ende, etc etc etc.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NINAxTOM schreef:
    Neen, alleen een paar gasten van AC/DC ofzo wonen een halfuur ofzo van mijn woonplaats af x)

    Wtf, AC/DC wonen toch niet in Belgie of Nederland :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oh,Hove is niet zo heel ver van mij,en vroeger woonde hier wel Ingeborg,die doe nu iets op vitaya,die 2ling Verreth(toneelspelers),in Mechelen,wonen wel bekende,maar ik weet niet wie allemaal.Mijn nonkel en tante werken wel op de tv(niet zo bekend),maar zij kennen wel veel bekende en Sofie van Moll is de meter van mijn neefje,en ik zelf heb Sofie van Moll,evy gruyaert,spring,staf coppens,... al gezien.

    Nope ;D
    Maar ik vind Veronique de Kock (presentatrice bij VT4 in Belgie) dus echt supercool he ;D
    Ze is echt mooi en die heeft zo'n leuke uitstraling ;d
    Maar zo iemand van mijn klas kent haar, want ze woonde vroeger in haar buurt en ze zei dat het echt een stom arrogant mense was.
    Maar ik snap Veronique wel een beetje. Als ik haar was dan zou ik net hetzelfde zijn als ik naar de persoon in kwestie keek ;p
    Whaha.
    & Steven de Lelie heb ik eens van keidichtbij gezien tijdens 'De moeder van David S', hij moest zo een beetje achteruit lopen tijdens de voorstelling en ik zat dus helemaal aan de kant waar hij naar toe liep en hij kwam plotseling naast mij staan x'D
    Ik schrok toen wel, ik dacht 'wat doet die nu?' x'd
    Btw, hij is Bertje in 'Familie'.


    Where there is a sea there are pirates...