• Ik stond in de beenhouwer aan te schuiven naast Bart Peeters, haha. :'D Zondag was ik aan het joggen, hij ook en ik kwam hem tegen, en toen zei hij hallo tegen mij. Heel boeiend, ik weet het. (krul)

    Ik fiets ook elke schooldag voorbij het huisje van Samson en Gert (00:04) en een vriendin van vroeger van op de muziekschool is de dochter van Jan Leyers. :3

    Op een zomerdag stond ik eens buiten toen dat autotje van Samson en Gert voorbij reed met Gert en het pak van Samson in. In het park van mijn gemeente is Het Huis Anubis en Mega Mindy al eens gefilmd,...

    Wonen er in jouw buurt beroemde mensen? (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 17:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Nee, helemaal niet. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    paul de leeuw heeft ooit in lekkerkerk gewoont


    Nvt

    Ja Wesley Sonck, Werner de Smet heeft ook nog dicht bij mij gewoond. Christoff (schlagerzanger) heeft naast mijn oma gewoond voor een paar jaar. Dean (die uit idool ofzo) heeft dicht bij mij gewoond vroeger. Bjorn uit Familie heeft ook nog dicht bij mij gewoond, ik zie die elke keer met de kermis en carnaval. Er zijn er nog maar pfff op die kom ik niet momenteel

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 1:41 ]

    Idiotique schreef:
    die Gert is buite het 'toneel' heel onvriendelijk.

    Ja, want ik ken iemand en toen die en haar broer klein waren ging haar broer naar die gert en dies een beetje gehandicapt en die negeerde die >< en mijn papa zag is da die die kinderen gwn negeerd! echte homo..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik zit in de klas met Oliver van Junior Eurosong en de tante van een vriend van mij is Sara Bettens, de zangeres van K's Choise.

    De zanger van The Scabs woont redelijk dicht bij ons. Mijn moeder werkt voor televisie dus het gebeurt al wel eens dat er bekend volk bij onsvoer de vloer komt.


    Just a simple "I love you" (:

    Bart Peeters, cool!!
    Er woont denk ik nie echt iemand beroemd bij ons in de buurt, maar Karen van K3 was al best een tijdje geleden (10 jaar fzo) het lief van mijn buurjongen, en toen kreeg ik daar altijd K3 spulletjes van...
    En ik ben ook ooit al eens tegen Vanya Wellens opgebotst, in Antwerpen.
    En mijn ouders zijn goed bevriend met Lotte Pinoy en Luc Nuyens..
    En dat was het, denk.


    Got up on the wrong side of life today

    Prodigy schreef:
    Ik zit in de klas met Oliver van Junior Eurosong en de tante van een vriend van mij is Sara Bettens, de zangeres van K's Choise.


    omfg! K's Choise is echt goed ;o en Oliver?! jezus, jij hebt geluk.


    Cowards die many times before their deaths.

    Euhm de Gebroeders Ko wonen bij mij in het dorp!^^


    -

    Neen, alleen een paar gasten van AC/DC ofzo wonen een halfuur ofzo van mijn woonplaats af x)


    T O K I O H O T E L < 3

    Idiotique schreef:
    (...)

    omfg! K's Choise is echt goed ;o en Oliver?! jezus, jij hebt geluk.

    Zit al drie jaar met hem in de klas, het is maar een gewone jongen, hoor. :')

    UnderMySkin schreef:
    Bart Peeters, cool!!
    Er woont denk ik nie echt iemand beroemd bij ons in de buurt, maar Karen van K3 was al best een tijdje geleden (10 jaar fzo) het lief van mijn buurjongen, en toen kreeg ik daar altijd K3 spulletjes van...
    En ik ben ook ooit al eens tegen Vanya Wellens opgebotst, in Antwerpen.
    En mijn ouders zijn goed bevriend met Lotte Pinoy en Luc Nuyens..
    En dat was het, denk.
    Vanya Wellens is het lief van mijn turnleraar van de lagere school :'D


    Only losers can act the way you do

    Sentiment schreef:
    Nee.


    Protège moi de mes désirs.

    Nee. Haha niemand wíl hier wonen xd


    when words fail, music speaks.

    ik woon best wel in de buurt vn Jordan & Mafe (rappers)
    En Jayh (zanger/rapper) heeft op mn basisschool gezeten! ;O