• De Officiële Belgische Alexander Rybak Fanclub zoekt nieuwe teamleden!

    De laatste tijd komen er niet vaak meer updates op de site. Dit kan natuurlijk niet door de beugel bij een officiële fanclub. Aangezien ik verdrink in het schoolwerk en dit zeker niet zal verbeteren, ben ik genoodzaakt om nieuwe teamleden te zoeken. Alleen kan ik dit niet, dat is de laatste paar weken wel gebleken.

    Ik zoek dus nieuwe teamleden voor zowel deze fanclub als dit forum. Het forum is momenteel dood en daar moet zeker verandering in komen! Het is de bedoeling dat het forum een samenkomstplaats wordt voor alle Nederlandstalige fans, het maakt dus niet uit als je een Nederlander bent.

    Ik heb een tweetal teamleiders nodig om mij te helpen met het team in orde te krijgen, maar ook enkele leden voor het nieuwsteam. Voor teamleider moet je niet persé fan zijn, maar wel een groot gevoel voor verantwoordelijkheid hebben en een goed leiderfiguur zijn. Voor het nieuwsteam moet je natuurlijk altijd opzoek zijn naar nieuws, veel tijd hebben en wel degelijk een grote fan zijn.

    Voor meer info moet je hier kijken!

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 14:36 ]

    Ik wil op zich wel :'DD. -wat een verassing- :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, maar jij bent mijn teamleider al. :Y)

    NU NOG LEDEN EN NIEWSTEAMLEDEN! :')

    Ik heb me aangemeld op het forum.
    Laat maar =( Ik wilde op zich wel teamlid worden, maar heb daar jammer genoeg geen tijd voor =(

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 16:31 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Aaahw, jammer, maar toch heel leuk dat je lid bent geworden! :'D

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 17:33 ]