• ik denk dat iedereen van jullie wel iets engs heeft meegemaakt op uets engs gehoord/gelezen heeft...

    zoiets als dit:

    Er was een meisje die ging oppassen, die ouders gingen weg en hoorden onderweg op de radio: PAS OP! er is een psychopaat (ofzoo, een gestoorde gast dus) ontsnapt!! Het meisje zat in de woonkamer tv te kijken, en zag opeens dat ze een clownsbeeld hadden, dat best raar naar haar staarde.. dus zij beld die ouders op en zegt: 'Mag ik een kleed over dat clownsbeeld leggen, want hij kijkt zo raar!' en die ouders antwoorden: 'Hè? we hebben helemaal geen clownsbeeld!!' Dat was dus die psychopaat die dat meisje wou vermoorden, verkleed als clown!! IEEEEEEEL rotverhaal hea??,, het is vast niet echt gebeurt!!


    {What's wrong with being different?}

    ik haat clowns:$

    Een vrouw en haar vriend komen terug van een feestje. Opeens merken ze dat de brandstofmeter wel heel erg laag staat. Ze hebben nog net genoeg diesel om een parking te zoeken. De man wil te voet naar een tankstation lopen omdaat wat nieuwe te gaan halen maar de vrouw heeft geen zin want ze heeft haar hoge hielen aan en het is toch een eindje lopen. Dus gaat de man alleen op weg en de vrouw blijft in de auto zitten met de deuren op slot. Na een tijdje verveelt ze zich en besluit de radio aan te zetten. Er veel veel storing maar ze hoort genoeg om del liedjes te horen. Plotseling werd het kerstliedje dat nu speelde onderbroken door een dringend politiebericht. Er werd iets gezegd over het stadje Telingen -waar ze bu was- maar de rest kon ze helaas niet horenwant er kwam weet te veel storing op de radio. Aangezien dit toch behoorlijk irritant wasbesloot ze de radio dan maar uit te zetten. Tien minuten later kwam er een tweede auto op e parking en door de lichten van de auto kon de vrouw de chauffeur zien. Het was een enge man van rond de veertig jaar met grote starende ogen, die starende ogen keken nu naar haar. De vrouw zakte wat lager in de stoel en probeerde de blik te negeren, maar vanuit haar ogenhoeken zag ze de man lachen. Even later reed hij dan toch weg en de dame haalde opgelucht adem. Even later zag ze opnieuw iemand de auto naderen en toen die op 7 meter van de auto stond zag ze dat het haar vriend was. Ze stape snel uit de auto om hem te beegroeten maar toen ze naderbij kwam merekte ze iets vreemds. Haar vriend was toch zeker wel groter? En niet zo mager? toen zag ze dan twee handen het hoofd vasthielden. De vreemde man van daarnet liet het hoofd zakken en lachte. Toen hoorden ze politiesirenes. De man gooide het hoofd weg en zette het op een lopen. Maar hij had het hoofd richting de vrouw gemikt en zij had haar handen uitgestoken -pure reflex- en het hoofd opgevangen. De plitie kon de dader vatten maar de vrouw zit nu in het gesticht, want iedere keer dat ze nu een voorwerp vastneemt voelt het aan als het hoofd van haar vriend....

    die heb ik eens van een vriendin ofso gehoord

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 13:40 ]

    Dat is een stadsage en dus niet echt gebeurd inderddad :]


    Happiness hit her like a train on a track

    haha dat verhaal is zó grappig vsn die clown, die wordt hier ook vertelt maar dan net iets anders :3


    We can only learn to love by loving.

    Snake schreef:
    Een jonge vrouw woont alleen met haar hond in een vrijstaand huis. Die hond is ook haar bewaking, als ze thuis is hoort ze de hond altijd blaffen als er iets aan de hand is.
    Op een avond als de vrouw naar bed gaat, hoort ze wat gestommel. Even later hoort ze de badkamerdeur een beetje kraken. "Ben jij dat Rex?" roept de vrouw tegen haar hond. Even later voelt ze een warme tong die haar hand likt.
    De volgende ochtend als ze wakker wordt doet ze de gordijnen open en ziet ze allemaal bloedvlekken op het dekbed. Verward loopt ze naar de badkamer om te douchen. Als ze de deur opent ziet ze haar hond liggen. Dood en in stukken gehakt. Op de spiegel heeft de moordenaar met bloed geschreven: "Mensen kunnen ook aan je hand likken."


    Die heeft mijn leerkracht bio eens verteld aan ons en ik vond hem persoonlijk best leuk! ;3

    haha! mensen kunnen ook aan je hand likken. Oké sorry maar dat vind ik best wel grappig ;x

    [ bericht aangepast op 19 dec 2009 - 19:42 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Die vind ik niet echt eng. Maar die van Snake vind ik eigenlijk wel eng ;x

    nu zal ik gezellig niet meer kunnen slapen want ik ben heb een poster met een clownmeisje, ik heb een liefje visje waar ik erg gehecht aan ben en ik ben bang van afgehakte hoofden.


    ~Lucky Cat~

    Ik haat Clowns o.o
    Ik heb gwn een ClownenFobieDingy ._.
    Ghehehe ;$


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Dat las ik al eens in de joepie ;D Sinds ik dat gelezen heb, heb ik nog een grotere afkeer van clowns


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Die eerste van jou hoorde ik zo;

    Er is een babysitter die op 2 kindjes van ongeveer 4 jaar moet gaan passen. De kindjes waren beneden tv aan het kijken, maar de babysitter vond dat best vervelend, omdat ze nog examens had en moest studeren. Dus besloot ze om de kindjes boven op de kamer van de ouders tv te laten kijken. Wanneer ze de tv aanzette merkte één van de kindjes een clownsbeeld in de hoek van de kamer op en ze werd bang, daarop belde de babysitter naar de ouders om te vragen of ze een doek over het beeld mocht leggen. Die ouders natuurlijk compleet uit de lucht vallen 'Welk beeld van een clown? Dat hebben we niet!' De babysitter rende terug naar boven, maar beide kindjes en het beeld van de clown waren verdwenen. Het enige dat teruggevonden was was een rode clownsneus.

    en die van Snake hoorde ik zo;

    Een eenzame oude vrouw kreeg alleen nog maar gezelschap van haar hondje. Iedere avond wanneer ze ging slapen stak ze haar hand onder het bed en gaf haar hondje een lik. Op een avond stak die vrouw weer haar hand onder het bed en haar hondje likte er aan. Een tijdje later hoorde ze een vervelend gedrup, ze knipte het licht aan en ging kijken waar het vandaan kwam. Toen ze het ouchegordijn opentrok zag ze haar hondje aan een touw hangen met de buik opengesneden en het bloed drupte naar beneden. Er hing een kaartje aan met daarop 'Mensen kunnen ook likken.'


    All was well.

    Oeh ik heb er een keer een uit m'n duim gezogen, maar die is alleen als je hem vertelt, om mensen te laten schrikken :3
    Er was eens een meisje, laten we haar.. Keesje noemen :'D. Ze was alleen thuis en voelde zich heel de avond al raar. Op een begeven moment ging ze naar de radio luisteren, maar uit die radio kwam in plaats van muziek een stem, die fluisterde: 'Keesje, ik weet waar je woont'. Bullshit, dacht ze. Zal wel weer een grappenmaker zijn. Even later werd ze gebeld. Weer diezelfde stem, fluisterend: 'Keesje, ik ben in je straat!'. Keesje begon toch wel een beetje bang te worden, maar probeerde zich er niets van aan te trekken. Na een half uur werd ze weer gebeld. 'Keesje, ik ben in je huis.. Pas op Keesje!' Nadat ze ophing hoorde ze voetstappen van de trap lopen. Ze wou wegrennen, maar uit angst kon ze zich niet meer bewegen. Er werd keihard op de gangdeur gebonsd, maar tegelijk klonk er vanachter de bank: 'Keesje, ik.. WAAAAAAAAH!!!!'
    Dat WAAH is dus keihard gillen, weet je hoe hard je mensen daarmee kan laten schrikken :'D Vooral aan een kampvuur ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat met dieh ond vind ik echt goor, deze stonden ook eens ergens;

    'Er waren een paar meisjes die altijd platen afspeelden op de platenspeler ofzo en altijd als ze de platen terugspoelden hoorden ze een vrouw schreeuwen dat ze hun huis uit moesten rennen omdat er een man hun ging vermoorden'

    'In amerika zie je altijd vermiste kinderen op de melkdozen staan, op een dag keek een meisje naar buiten en zag een jongetje dat al eens op de melkdoos stond schommelen op haar schommel maar dan lijkwit, dus ze liep naar buiten, en toen ze naar buiten ging was het jongetje weg'

    Die van de clown vind ik toch wel de engste


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Iedereen kan likken xD (die kende ik trouwens al)

    maargoed, de meeste horror verhaaltjes ken ik al.


    You can run but not hide

    O men, deze zijn echt eng.


    .