• Ik voel me shit!

    Vandaag de laatste dag voor de kerstvakantie, gisteren met de kerstviering was het super gezellig met alle 1e jaars van onze school en vandaag weer, tot een uur of half 11 de sfeer verpest werd...

    Een jongen uit het 1e is van school gestuurd!
    Hij kende iedereen van het 1e jaar (dat is ook niet zo moeilijk want er zitten maar ongeveer 100 eerste jaars) en hij is super cool en aardig!

    Hij had een half jaar contract gekregen aan het begin van het jaar omdat die dit jaar voor de 2e keer doet en dan kijken ze na een half jaar dus of er verbetering in zit en of je mag blijven.

    Hij was super goed in alle vakken, had de mooiste posters, flyers, foto's en films gemaakt en iedereen was enthousiast over hem, alleen was hij "teveel" afwezig en dus hebben ze hem van school gekickt!

    Hij hoorde bij het "gangstergroepje" van school dat waren 6 stoere jongens die rappen en stuff...

    Maar vanochtend kwam die met tranen in zijn ogen op school omdat die gesprekken moest hebben, hij vond het echt super leuk op school en had het erg naar zijn zin.

    Toen het hele "gangstergroepje" het hoorde dat hij van school is gestuurd leek het wel alsof er iemand dood was. De hele sfeer was meteen verpest, iedereen was stil en in zichzelf. Ze stonden met z'n 6en bij elkaar en ze stonden serieus te huilen!

    Ik vond het zo enorm zielig en ik ga hem echt zeker weten heel erg missen want hij was echt zo'n iemand die met iedereen praatte, iedereen wou helpen en echt een sfeermaker was.

    De reden dat hij van school af is gestuurd vind ik helemaal stom. "Teveel" afwezig, hij was er echt vaak en het klopt gewoon helemaal niet want dan zou een vriendin van mij nu ook allang van school af zijn getrapt met haar 30 % afwezigheid in 10 weken!

    Ik ben pissed en ik voel me echt kut voor hem en ik ga hem zo missen, ik heb helemaal geen zin meer in vakantie! --'


    dream, dare, fly!

    smileforme schreef:
    (...)
    Ik zou ermee naar de directeur gaan hoor, dit is oneerlijk.
    Tja.. ik wil jullie niet boosmaken maar schijnbaar is hij blijven zitten. Waarschijnlijk heeft hij hetzelfde gedrag vorig jaar vertoont en zat er geen verbetering in. Dan kun je nog zo een goeie cijferlijst hebben, regels zijn regels.


    Life is hard and then we die

    ah, das echt kak.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik denk gewoon dat ze oftewel een pik op hem hebben maar dat kan al niet als ik zo uw verhaal lees,oftewel heeft hij te veel uitgestoken en sturen ze hem van school,maar omdat je teveel afwezig bent mag je niet van het school gestuurd worden,dan moet je oftewel thuisonderwijs krijgen oftewel privéles.Dat is hier toch in België weet niet hoe het in Nederland is.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Tja.. ik wil jullie niet boosmaken maar schijnbaar is hij blijven zitten. Waarschijnlijk heeft hij hetzelfde gedrag vorig jaar vertoont en zat er geen verbetering in. Dan kun je nog zo een goeie cijferlijst hebben, regels zijn regels.


    Hij had totaal geen slecht gedrag, deed alles wat de leraren hem vroegen wat dat betreft zag die er best stoer uit maar was eigenlijk enorm braaf!
    Maar hij is wel blijven zitten, maar qua gedrag was er niks mis mee :/
    Dat had er ook niks mee te maken zeiden de leraren


    dream, dare, fly!

    Etoile schreef:
    Ik denk gewoon dat ze oftewel een pik op hem hebben maar dat kan al niet als ik zo uw verhaal lees,oftewel heeft hij te veel uitgestoken en sturen ze hem van school,maar omdat je teveel afwezig bent mag je niet van het school gestuurd worden,dan moet je oftewel thuisonderwijs krijgen oftewel privéles.Dat is hier toch in België weet niet hoe het in Nederland is.


    Zoals hier boven de pik op hem hadden ze totaal niet!
    En hij heeft amper wat uitgespookt was altijd beleefd en hield zich aan de regels!
    Maar hier op het MBO *na het middelbaar onderwijs* en je bent 18 of ouder dan kan je wel zo van school af worden gekickt :/


    dream, dare, fly!

    Hannahisleuk schreef:
    Wat zielig voor die jongen, jij en je hele school!


    Just a simple "I love you" (:

    Ga er mee naar de directie, doe een handtekeningen inzameling.


    Brubl

    undercover schreef:
    Ga er mee naar de directie, doe een handtekeningen inzameling.


    We hebben geen directeur of directie op onze school, een ander gebouw in de stad wel maar die kunnen er niets aan doen want die gaan er niet over... En handtekeningen inzamelen werkt niet bij ons :/


    dream, dare, fly!

    Wat een naaistreek. Als hij het goed deed op school, dan hebben ze toch geen reden om hem eraf te sturen? ;o

    omg zo stom een meisje uit mijn klas spijbelde eeerst ook omdat ze geen zin in school had:O


    Ivar Oosterloo.

    melstardoll schreef:
    omg zo stom een meisje uit mijn klas spijbelde eeerst ook omdat ze geen zin in school had:O


    Het was niet om het spijbelen want hij is er altijd gewoon...
    En als dat het daarom wel ging dan hadden ze mij vorig jaar allang van school kunnen kicken want ik had na de kerstvakantie al 65% afwezigheid


    dream, dare, fly!

    Rosebeat schreef:
    Ik snap dat het kut is, maar het is eigenlijk wel een beetje zijn eigen schuld.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.