• Ik heb er al 2 topics over aangemaakt (Over wat er was gebeurd, over het protest), maar deze keer heb ik ook jullie hulp nodig. Zoals in bijde topics is gezegd wilt OMO, de organisatie die onze school heeft opgericht, onze school om een ronduit belachelijke reden opheffen, of beter gezegd laten 'doodbloeden'. Mensen die omroep brabant kijken, wij waren die school die dinsdag middag en avond (klik op dinsdag, iets voor 8 minuten komen wij) in het nieuws waren. Naast omroep brabant zijn we al verschenen in/op de website van de Telegraaf, de Trouw, Brabands dagblad, BN de stem, etc. Met ons protest probeerden wij vooral positieve aandacht te trekken, maar we worden ook negatief in het licht gezet door stukken die van een heel eenzijdige kant worden bekeken. Stukken met titels als 'Einde dreigt voor De Nieuwste School' en 'Nieuwste school aan zijden draad'.
    Wij laten het hier dus niet bij zitten. We hebben het OMO al zover gekregen om het besluit in te trekken een uur nadat ze het mededeelden, en we hebben geprotesteert om te laten zien dat wij willen vechten voor het behoud van onze school. Daarnaast wordt er alles aan gedaan om zo veel mogelijk aandacht voor de school te krijgen, positieve aandacht.
    Wat ik jullie dus wil vragen is om lid te worden van de hyves 'DNS zal blijven', en het liefst ook van deze hyve. Hoe meer leden, hoe beter, zo kunnen we laten zien dat we sterker zijn dan ze hadden verwacht. Het is voor jou een kleine moeite maar voor De Nieuwste School betekent het heel veel.



    (Ps. Als je geen hyves hebt, jammer, maar dat hoef ik allemaal niet te weten enzo dus hou het maar gewoon voor je n_n)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2009 - 15:57 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hoop niet dat de scool word opgeheft

    Heb er nog niets van gehoord,misschien ligt dat omdat ik in België woon,maar ik zal lid worden.

    Ik zit bij Djooi in de klas. Jullie moeten ons, alsjeblieft, steunen. We houden extreem veel van onze school. Niet alleen ik en Djooi maar alle leerlingen!


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik zal wel lid worden van beide hyves n_n'


    -

    Genius schreef:
    Ik zal wel lid worden van beide hyves n_n'

    Thank you thank you!
    Wat zijn de quizletters verder toch weer, eh, behulpzaam? :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lid geworden van beide Hyves:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Lid geworden van beide Hyves:Y)

    Geweldig!
    Kom op jongens, doe ff niet zo flauw en help 400 mensen.. Het is kinda heel belangrijk!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Beuntje schreef:
    Ik zit bij Djooi in de klas. Jullie moeten ons, alsjeblieft, steunen. We houden extreem veel van onze school. Niet alleen ik en Djooi maar alle leerlingen!

    Extreem, dat gaat te ver. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    omg dat is echt gemeen :X ik ga nu lid worden xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik ga lid worden van allebei de hyves :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik ben van beide lid geworden! Succes ermee. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hopeless schreef:
    Lid geworden van beide Hyves:Y)

    Thanx lekkere beesten :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.