• Ik had de film Fitna van Geert wilders laatst gezien op school.
    Daarin toont Geert Wilders dat er té veel moslims in Nederland zijn. Het is een heftige film waarin extreministen worden getoond en wat hun zeggen is verschrikkelijk/

    'Islam zal heersen over de wereld!'

    Er werd laten zien hoe een man met geiselaars 'te wachten stonden'
    Een van de geiselaars las een brief voor, wanneer hij klaar was nam een andere het papier over en legde dat weg.
    Het gegeiselde persoon werd in een keer neer gedrukt.
    Daarna zag je een dichte witte deur en je hoorde geschreeuw van de man.
    Daarna zag je dat de geiselaar het hoofd van de man vast hield.

    'Homo's moeten sterven! Die mensen zijn niet goed! Allah heeft besloten dat man en vrouw samen moeten zijn, niet vrouw en vrouw of man en man! Ze zijn verkeerd!'
    'Meisjes ook besneden in Nederland!'
    Dat werd er zelfs gezegt. Ik vind het echt afschuwelijk.
    De film duurt niet lang, je kunt hem vast wel ergens op internet kijken.

    Dit maakt me eerlijk gezegt wel boos woedend over hoe die mensen soms kunnen denken.

    btw; de extreministen hebben nog véél meer vreselijke dingen gezegt in die film.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 18:46 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Die extremisten mogen van mij branden in de hel, ik meen het.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ohgod, dat is niet normaal ;o

    Die film wil ik ook nog steeds zien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Die film wil ik ook nog steeds zien.

    Njha, hij is best wel heftig..


    your eyes are like stars in the night.

    Ik wil die film niet zien. Ik ben geen aanhanger van Wilders. Maar ik ben ook niet tegen hem.
    Maar wat jij hier beschrijft gaat mij ook echt te ver. Waarom zouden we meisjes besnijden? Dat gaat gewoon echt té ver!


    Music is the new sex

    Ik heb die film ook gezien. Die film is gewoon rasistisch. Hij scheert alle moslims over één kant vind ik.

    Wie is Geert Wilders? ;x


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Wie is Geert Wilders? ;x

    Een gestoorde mogool.


    Brubl

    Extremisten vind je in elke cultuur en in elk geloof,al eeuwen lang.Hoewel het me wel opvald dat de geloven van het boek(Islam Christendom en Jodendom) meer extremisten hebben dan natuur geloven of het hindoesme enzo.Die zijn meestal veel vredenlievende.
    Maar niet alleen in de Islam vind je extremisten,die vind je in elk geloof.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het is gijzelaars met een langen ij Nou, er zijn absoluut wel mensen die zo denken, maar de meesten van hun niet en die film is discrimenerd voor de rest van de moslims die niet zo denken.(:

    [ bericht aangepast op 16 dec 2009 - 19:34 ]


    All was well.