• Ik zOu egt Focking erg Janken.en echt depri zijn Zonder TH Geen Leven!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    geen idee depri wesen denk ik x33 en idd janke x3


    We can only learn to love by loving.

    Gebeurd toch niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Gebeurd toch niet.


    neej gelukkig niet neeej


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik zou in ieder geval gaan janken.. maar zoals TrashQueen zegt: Gebeurd toch niet..


    Je moet worden wie je bent.

    Dat heb ik al eens gehoord. Dat voorval dus op de site van CNN, dat Tom en Bill zouden overleden zijn in een autoongeluk.. Eerst geloofde ik het niet..
    Maar na een tijdje, toen ik het wel honderd keer had herlezen, begon ik echt hard te huilen..
    Ik kon er heel de nacht niet van slapen..
    En ja de dag erna zei de tv dat het een flauwe grap was. Ik was wel blij, maar ik vond het zoo laag, omdat daarop te schrijven.. De site was gehackt o.0

    Dat heb ik al eens gehoord. Dat voorval dus op de site van CNN, dat Tom en Bill zouden overleden zijn in een autoongeluk.. Eerst geloofde ik het niet..
    Maar na een tijdje, toen ik het wel honderd keer had herlezen, begon ik echt hard te huilen..
    Ik kon er heel de nacht niet van slapen..
    En ja de dag erna zei de tv dat het een flauwe grap was. Ik was wel blij, maar ik vond het zoo laag, omdat daarop te schrijven.. De site was gehackt o.0


    Omg Dat is wel heel erg:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (huil) Heel Erg vinden maarrr..

    Verder gaan met m'n leven wat moet ik anders? zielig een potje gaan janken in een hoekie? Zelfmoord plegen?..-.- Dat doe ik niet want...IK heb een LEVEN! ik zal het dan maar moeten doen met de herrineringen die ik van ze heb..meer valt er niet te doen. Ze terughalen kan toch niet.





    It's heavy but you are not the only one

    2e Topic hierover x'D
    Maar ik zou janken, maar dan toch weer verder gaan met mijn leven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    2e Topic hierover x'D
    Maar ik zou janken, maar dan toch weer verder gaan met mijn leven.


    Ja ik Oook.Ik bedoel mr wat heeft het voor zin om zelf moord te plegen.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Héél hard huilen en niet kunnen slapen
    zie fake cnn site
    juist hetzelfde gebeurt :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik zou het echt zo jammer vinden, en zeker eens naar Duitsland gaan op z'n graf te bezoeken en jah, verder leven zeker ^^

    ik zou geshoct zijn!!
    (of hoe ^^schrijf je dat??)


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    Ik zou heel erg schrikken. o;
    Vast wel huilen ofzeu.. Maar ook verdergaan. ZM plegen is zo zielig.. ._.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eerst kijken of het echt waar was en niet zo'n stomme grap van 1 van die *** TH Haters. En mocht het dan waar zijn zou ik janke voor mijn leven (huil)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Ik weet niet wat ik zou doen,Maar ik zou wel janken enzo..Misschien klinkt het hard heel hard zelfs:P Maaar ik kom er wel overheen,Dat is ook zo bij je familie,je mist ze wel maar je leven gaat gewoon door.Dus zelfmoord heeft echt geen zin


    Pictures fade away, but memories are forever