• Ja. Tijdens mijn laatste exaam van dit jaar begon mijn neusje te bloeden. ;o Ik was vragefisches aan het invullen en inees vielen er drie druppeltjes bloed op mijn papier. Ik zei zo droog als het maar kon shit en die gene naast mij trok grote ogen naar het bloed dat uit mijn neus kwam. Ze riep zo door heel de klas; Britt heeft een bloedneus. Die leekacht komt zo naar mij toe en geeft mij een handdoek toe. -Die heb ik daarna nog zelf moeten wegdoen. ><'- Ik heb dat examen moeten maken terwijl ik met een hand die handdoek voor mijn neus hield. Eigenlijk wel een grappig zicht. =D

    Iemand nog ongemakkelijke situaties meegemaakt tijdens de exaams? =D

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 21:18 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja, wij hadden computerexamen net als laatste. Liepen die computers steeds vast ><

    Euh, nee niet echt.
    Haha, die van jou is wel hilarisch ='D


    - hoi ;D

    Ik hebb geen examens. Maaar dat lijkt me bestwel kut als je een examen moet maken met een bloedneus ;o

    Man, ik weet hoe het voelt om een bloedneus op zo een stomme situatie te krijgen :'D Ben ik blij dat ik dat enkel deze zomer steeds had, nuja, ik hoop dat dat volgende zomer niet weer is O.o


    Some people make the world special just by being in it

    Dat is niet leuk. ><
    Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gehad.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik hoor iedereen z'n maag grommen. :'D
    Ik moest om de minuut mijn neus snuiten. >< Door dat koude kutweer krijg ik makkelijk een lopende neus! ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn maag gromt altijd tijdens examens x') Heel genant, en je kan er niets aan doen. Voor de rest niets. Mag ik eens een domme vraag stellen x') Doet het pijn om een bloedneus te hebben (kheb het nog nooit gehad).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het enige wat ik meegemaakt heb is dat mijn buik ineens voor de hele klas rammelde.

    Haha, ik krijg nooit bloedneuzen? o.o


    You'll never dream alone. <3

    FIEmadness schreef:
    Mijn maag gromt altijd tijdens examens x') Heel genant, en je kan er niets aan doen. Voor de rest niets. Mag ik eens een domme vraag stellen x') Doet het pijn om een bloedneus te hebben (kheb het nog nooit gehad).


    Haha, mijn maag ook. o.o
    En serieus, vandaag was het wel héél luid dat hij gromde.. o_o


    You'll never dream alone. <3

    FIEmadness schreef:
    Mijn maag gromt altijd tijdens examens x') Heel genant, en je kan er niets aan doen. Voor de rest niets. Mag ik eens een domme vraag stellen x') Doet het pijn om een bloedneus te hebben (kheb het nog nooit gehad).

    Niet echt. Het voelt gewoon raar. Het voelde alsof er water uit mijn neus loopte. =D

    + daarna was mijn neus ijskoud. x)


    We'll never be as young as we are tonight

    Nee, maar ik heb wel een periode elke dag bloedneuzen gehad, en dat is niét leuk.

    nee ik heb geen examens


    Ivar Oosterloo.