• Gaat er iemand morgen gaan Düsseldorf toevallig? Want ik ga met alle klassen Duits bij ons op school. We gaan naar de kerstmarkt en we mogen shoppen! Omgosh, heb er zoveeeeeeel zin in! Gaat er nog iemand daar heen morgen?

    :Y)


    -

    Ik wil oook. Veel plezier. :'D

    OverMyHead schreef:
    Daar was ik vorig jaar heengeweest, was echt vet gezellig 8D Vooral toen wat jongens ons probeerden te laten schrikken. Ze dachten dat we Duitsers waren, toen noemden ze ons Belgen en toen pas kwamen ze erachter dat we uit Limburg kwamen -.-
    En dan had je nog die dikke ruzie die ik had met wat 'vriendinnen' had waardoor ik en mijn echte vriendinnen een preek kregen terwijl het niet onze schuld was x_x

    Veel plezier!

    Haha, bedankt!^^


    -

    ben er vorig jaar heen geweest met duits. maar wij mochten niet shoppen!! alleen vragen maken uit zo'n boekje:@

    STRIFLICIOUS schreef:
    Gaat er iemand morgen gaan Düsseldorf toevallig? Want ik ga met alle klassen Duits bij ons op school. We gaan naar de kerstmarkt en we mogen shoppen! Omgosh, heb er zoveeeeeeel zin in! Gaat er nog iemand daar heen morgen?

    :Y)


    Onze vijfdes en zesdes zijn in November geweest dacht ik... Spijtig genoeg ben ik maar een vierde jaar >.<


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik ga niet =( heb morgen wel examen duits.


    For once I want to be the car crash.

    Whipple schreef:
    nope, ik niet x'D
    veel plezier morgen!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Whipple schreef:
    nope, ik niet x'D
    veel plezier morgen!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik was gisteren in Keulen! Maar neen, ik ga morgen niet naar Düsseldorf

    Nein, ik ga donderdag wel naar Münster, naar de kerstmarkt :Y)

    Lucky you D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben net wakker, moet over een half uur naar school! Bye xxx


    -

    Vet :'D
    Ik ben dit weekend naar Bremen geweest, kerstmarkt. En vorig jaar ook Düsseldorf
    Veel plezier :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Daar woont familie van me :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nope. Ik ga naar Oldenburg waarschijnlijk voor de tweede keer. Of we gaan naar Osnabruk.

    Maar veel plezier in ieder geval!

    hellgirl1417 schreef:
    Nope. Ik ga naar Oldenburg waarschijnlijk voor de tweede keer. Of we gaan naar Osnabruk.

    Maar veel plezier in ieder geval!
    Oe Oe Oe Osnabruk, daar komt volgens mij de beste marsepijn ever vandaan!


    Wie du mir, so ich dir.