• Ik mis deze tokio hotel:

    http://www.youtube.com/watch?v=JWPDPKXk-bs

    Wie nog meer?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb er niks mee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Tokio Hotel super, en Tokio Hotel is gewoon Tokio Hotel.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    I miss them.
    Ik vind hun nieuwe muziek niet echt schitterend.
    Ik mis de oude


    The soul needs autumn.

    Ik miste ze in het begin ook; ik miste vooral Bills leeuwenmanen en zijn lieve ehm, ja ik kan dat niet uitleggen, Bill is vind ik, meer diva geworden, sinds Humanoid, maar ik ben er nu ondertussen aan gewend en vind het eigenlijk best wel goed hoe ze nu zijn, en ik houd nog altijd evenveel van ze.

    ik mis ze niet, maar ze waren toen ook vet leuk!!
    en nu nog steeds!! ik hou van hun nieuwe én oude style!!
    Xx


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    k weet niet... ik vind deze stijl toch wel wat leuker maar hun houding vond ik daar veel beter (ik vind dat ze nu echt arrogant aan het worden zijn :X)


    She said: I gotta find out for myself

    ik mis het, maar ik vind hun nieuwe stijl echt geweldig
    de jongens waren, zijn en zullen altijd de leukste, knapste en geilste jongens van de hele wereld blijven.


    One Day you'll remember me...

    Ik miste ze. Nu niet meer. Whatever dat ze veranderd zijn, ik ben geen fan meer en ik ga echt mijn tijd niet verdoen aan een hele tijd te zitten janken dat ik ze mis of zo.

    Ik weet het niet.. Qua muziek zijn ze er echt op vooruit gegaan. En ik vond die ''dreads'' bij Bill echt zo mooi staan. Maar die hanekam vind ik wel minder... In dat opzicht mis ik de 'oude' Tokio Hotel wel, ja.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik niet, ik heb ze nooit gemogen. :')

    Als ik dit zo zie, ik.
    Ik vind dit persoonlijk leuker dan al die nieuwe nummers.
    Al vind ik die ook geweldig. (:

    EDIT :
    Ik ben het helemaal met Sensible eens. (:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 19:38 ]


    Save me with your love tonight.

    Tijden veranderen, mensen veranderen.
    Je mist ze niet, ze zijn nog steeds dezelfde! Enkel anders gekleed. En ander kapsel + ze zijn een paar jaartjes ouder.
    Zo zijn we allemaal. ;]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.