• Ik mis deze tokio hotel:

    http://www.youtube.com/watch?v=JWPDPKXk-bs

    Wie nog meer?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het is ook niet dat ik hun nieuwe style/muziek niet goed vind, maar de oude style had gewoon wat. vind ik.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Het is ook niet dat ik hun nieuwe style/muziek niet goed vind, maar de oude style had gewoon wat. vind ik.
    Ik vind wel, dat wanneer je een persoon/de teksten/lyrics niet meer begrijpt dat het niet wil zeggen dat de style niets meer heeft.

    De meeste fans zijn afgehaakt, omdat ze er gewoon niets meer van snappen en het daarom niet meer leuk vinden.

    geen aanval of whatever, gewoon mijn mening :Y)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 19:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Ik vind wel, dat wanneer je een persoon/de teksten/lyrics niet meer begrijpt dat het niet wil zeggen dat de style niets meer heeft.

    De meeste fans zijn afgehaakt, omdat ze er gewoon niets meer van snappen en het daarom niet meer leuk vinden.

    geen aanval of whatever, gewoon mijn mening :Y)


    maar ik vind ze nog wel leuk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik mis Tokio Hotel(H)
    maar oud of nieuw wat maakt het uit dan?
    Sorry heb niets tegen je hoor maar ik ben het wel zat dat sommige mensen nu gaan zitten zagen over hun uiterlijk. Alsof dat hun karakter verandert. Ok ik vond in het begin Tom z'n blondheid ook schoner & ja ik miste Bill z'n manen toen hij voor dreads koos & Gus is een mooier blondj dan een zwartj en Georg..nou die is en blijft een hobbit xD Maar wat verandert die hanenkam of weet ik veel de elektronische muziek nu aan hun karakter? Uiterlijk veranderen is niet gelijk aan je hart veranderen.

    Amen
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Chased schreef:
    (...)

    maar ik vind ze nog wel leuk.
    Ja maar zo bedoel ik het niet perse. Ik bedoel dat veel het nu minder vinden omdat het ze niet meer pakt of raakt. Terwijl deze muziek eigenlijk zo veel meer inhoudsvol is als de oude. -ook al vind iedereen het commercieel, maar dat komt omdat het niet begrepen word-


    Wie du mir, so ich dir.

    STRIFLICIOUS schreef:
    Ik ook, maar je doet er nou eenmaal niks meer aan. Ze blijven goed, dus zo lang ze maar muziek blijven maken en gelukkig zijn <3


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    tomfreakske schreef:
    Ik mis Tokio Hotel(H)
    maar oud of nieuw wat maakt het uit dan?
    Sorry heb niets tegen je hoor maar ik ben het wel zat dat sommige mensen nu gaan zitten zagen over hun uiterlijk. Alsof dat hun karakter verandert. Ok ik vond in het begin Tom z'n blondheid ook schoner & ja ik miste Bill z'n manen toen hij voor dreads koos & Gus is een mooier blondj dan een zwartj en Georg..nou die is en blijft een hobbit xD Maar wat verandert die hanenkam of weet ik veel de elektronische muziek nu aan hun karakter? Uiterlijk veranderen is niet gelijk aan je hart veranderen.

    Amen
    Xx


    Nou ik ken hun karakter niet. Dus dan lijkt het me logisch dat ik op hun uiterlijk/muziek afga toch? geen aanval.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat maakt hun uiterlijk nou uit? Het is en blijft Tokio Hotel, hoe ze ook uit zien.

    xx.

    Ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Mensjes. Rustig maar. Ik zeg alleen dat ik oud TH mis. Dan hoeven jullie niet allemaal zo te gaan aanvallen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    STRIFLICIOUS schreef:
    Ik ook, maar je doet er nou eenmaal niks meer aan. Ze blijven goed, dus zo lang ze maar muziek blijven maken en gelukkig zijn <3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik niet, technisch gezien kunnen we ze niet missen want de jongens zelf zijn niet weg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik mis de oude muziekstijl ook.. *zucht*


    Let the Night embrace you

    Silbermond schreef:
    (...)
    Ja maar zo bedoel ik het niet perse. Ik bedoel dat veel het nu minder vinden omdat het ze niet meer pakt of raakt. Terwijl deze muziek eigenlijk zo veel meer inhoudsvol is als de oude. -ook al vind iedereen het commercieel, maar dat komt omdat het niet begrepen word-

    Als je goed naar die nieuwe luistert, herken je alles. Dus niemand mag meer zeggen dat ze 'inhoudloos' zijn, want dan zou ik toch eens even die tekst gaan lezen en diep nadenken.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 20:18 ]


    Brubl

    i like it both


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.