• Wil iemand mij direct helpen?
    Ik ben verliefd op een 4 jaar oudere jongen (van 16 jaar) en een vriendin zegt dat ik hem een brief moet sturen met wat ik voor hem voel en een andere zegt flirt met hem.
    Ik zie hem weinig en zijn zus is mijn beste vriendin. Met nieuwjaar zie ik hem en ik ben bang van wat hij zal zeggen.

    Wat moet ik doen?(huil)(huil)(huil)


    Whatever you do, have fun

    Silbermond schreef:
    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je meot gewoon doen wat je gevoel ingeeft!


    overrated

    Rosebeat schreef:
    Gewoon flirten, dan merk je snel genoeg of hij interesse heeft of niet (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ga je niet veroordelen, maar ik vind een brief gewoon zo, onpersoonlijk.. Ik zou het hem, als je hem toch wel kent, eerlijk zeggen. Want, een brief.. Dat is zo raar, if you know what I mean. Heti s helemaal niet slecht bedoelt hoor, maar.. Nou ja, mijn mening.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    je kunt beter met eerst je Beste vriendin praten. En zij kan het dan verder voor je uitzoeken. Als zij der achter komt dat hij jou ook leuk vindt. Dan zou ik beginnen met een brief schrijven enzo. En zo niet dan laat je het bij je verliefd zijn en ga er verder niet op in