• Wil iemand mij direct helpen?
    Ik ben verliefd op een 4 jaar oudere jongen (van 16 jaar) en een vriendin zegt dat ik hem een brief moet sturen met wat ik voor hem voel en een andere zegt flirt met hem.
    Ik zie hem weinig en zijn zus is mijn beste vriendin. Met nieuwjaar zie ik hem en ik ben bang van wat hij zal zeggen.

    Wat moet ik doen?(huil)(huil)(huil)


    Whatever you do, have fun

    Hm, je kan het hem het beste vertellen.


    This can't be the end of us.

    Gewoon die brief schrijven.


    Brubl

    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je meot gewoon doen wat je gevoel ingeeft!


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je meot gewoon doen wat je gevoel ingeeft!


    Only losers can act the way you do

    precies het zelfde heb ik ook!!!!!!!!!! de broer van mijn betse vriendin!


    DUDE! Get a life!!!

    Gewoon flirten, dan merk je snel genoeg of hij interesse heeft of niet (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    laat zijn zus wat rond vragen
    of hij iemand leuk vind enzo,
    zij weet het wel toch neem ik aan?


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Beaver schreef:
    Hm, je kan het hem het beste vertellen.

    Confessions schreef:
    Gewoon flirten, dan merk je snel genoeg of hij interesse heeft of niet (:


    Your Butt is Mine!

    Ik ben nogal sceptisch. Ik denk niet dat een jongen van 16 met een meisje van 12 zal nemen.
    Alhoewel... ik ken iemand van 17 die heeft met een meisje uit de eerste.
    Maybe de gok wagen maar van het ergste uitgaan, kan het altijd nog meevallen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke ik denk dat ik na nieuwjaar (dan zie ik hem) misschien een brief ga schrijven.


    Whatever you do, have fun

    als hij het weet wat boeit het.
    Anders wordt vrienden met hem. En ga telkens verder flirten.
    Werkt vaak. Maar je kan ook gewoon flirten niet blozend weg rennen.


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Silbermond schreef:
    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je meot gewoon doen wat je gevoel ingeeft!


    Happiness hit her like a train on a track

    Silbermond schreef:
    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je meot gewoon doen wat je gevoel ingeeft!

    Silbermond schreef:
    Mischien kan je beste vriendin een beetje uitzoeken of hij jou leuk vind, of misschien een losse opmerking maken dat jij hem wel ziet zitten. No idea. Ik persoonlijk vind een brief altijd wat over the top, maar je moet gewoon doen wat je gevoel ingeeft!


    everybody needs a song.