• Oke, ik had eerst geen idee wie hij was en waarom hij nou helemaal beroemd is. Maar ik heb nu al 3x op Nickhits zo een liedje van hem gehoord, One time ofzo? En hij zingt best goed, tenminste, denk ik. Door de computer heengehaald in ieder geval XD.
    Wat vindt men hier tegenwoordig van hem? En hoe oud issie eigenlijk xD?


    Life is hard and then we die

    ik hou niet van zijn muziek, vanwege dat kinderstemmetje van hem! en dta irriteerd mexD

    maar das mijn mening(A)


    I live in myn own Cinderella story .

    ik geloof dat hij 15 is, hij heeft opzich wel een leuk koppie, maar hij doet me meer denken aan mijn jongere broertje. ohja. mijn broertje is 12...

    Hij lijkt veel jonger dan dat hij werkelijk is. Zijn muziek gaat opzich wel. Het is alleen niet echt mijn smaak. Maar ik vind het ook niet lelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik luister vaak liedjes van hem op YouTube. Daar ik ook een heel grappig clipje. Als ze 'boys' zingen moet je een keertje zo snel mogelijk op pauze zetten. Dat gezicht, gewoon hilarisch:

    http://www.youtube.com/watch?v=o8a-HqsWvtk


    Death is a promise

    Jonge die kerel is even oud als mijn borer maar hij lijkt 12 :$


    We can only learn to love by loving.

    LIZEPIET schreef:
    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.

    precies :X

    LIZEPIET schreef:
    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Zoals iedereen hier zegt, hij is 15 en heeft een baby-face. - en ik vind hem als een meisje zingen-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik kende hem ook niet,en ik vind maar één liedje goed,maar weet op dit moment de titel niet meer.

    Hij is 15, maar ik vind hem een babyface hebben. Nuja, ik vind zijn liedjes, waaronder One Time, goed, dus.


    Some people make the world special just by being in it

    Nou, hij is dus 15(dacht dattie 11 of 12 ofzo was). En m'n vriendin is gek op hem dus, ik ging voor haar plezier zijn muziek luisteren, toen dacht ik dat ik het verkeerde linkje aan had geklikt, want ik dacht dat er een meisje aan het zingen was, toen heb ik hem nooit meer geluisterd...

    Maar, ik vind hem irritand, omhooggevallen en lelijk...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    LIZEPIET schreef:
    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Eindelijk een beroemdheid die niet zo oud is :D 15! joehoe! En hij is zoooo knap... Zijn liedjes...
    tjahh, beetje zoetsappig maar ik vind one time & favorite girl wel leuk ^^


    You are beautiful, you are love.

    Skygnir schreef:
    Nou, hij is dus 15(dacht dattie 11 of 12 ofzo was). En m'n vriendin is gek op hem dus, ik ging voor haar plezier zijn muziek luisteren, toen dacht ik dat ik het verkeerde linkje aan had geklikt, want ik dacht dat er een meisje aan het zingen was, toen heb ik hem nooit meer geluisterd...

    Maar, ik vind hem irritand, omhooggevallen en lelijk...


    ik zou ook zo kunnen denken dat het een meisje is die zingt. maar ik vind hem wel cute <3 en niet lelijk =o


    You are beautiful, you are love.

    LIZEPIET schreef:
    Hij is inderdaad 15 en erg irritant.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.