• Nog 45 en dan hebben we er 200 ! :9~


    -

    Daaaag mier <33


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    dagdag!

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zal het eens aan mijn mama voorstellen ^^
    oh kindje,
    ik ga nu toch maar eens leren =3
    dan maak ik mijn pww teminste een beetje goed af =3
    want vandaag heb ik echt verkloot en gister ook en de dag daarvoor dus niet zo x'D
    maaaar..
    ik ga dus even leren. =3

    doeeg! <33


    Leerze ! (lll)


    -

    Maarjha, had jij vandaag vrij Jac?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    (...)

    Leerze ! (lll)

    danke schoon _O_

    WOEESHH schreef:
    Maarjha, had jij vandaag vrij Jac?

    Jup, de bussen reden niet vanwege de sneeuw en dus kon ik niet naar school ^^
    En op de site van mijn school staat dat ik morgen niet naar school hoef dus heb al vakantie.

    Jij dan ? :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jup, de bussen reden niet vanwege de sneeuw en dus kon ik niet naar school ^^
    En op de site van mijn school staat dat ik morgen niet naar school hoef dus heb al vakantie.

    Jij dan ? :'D

    Ik niet ._____. morgen van 9 tot 11 school, waar ik dus heeeeeelemaal geen zin in heb, want iedereen om me heen heeft opeens vry XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    WOEESHH schreef:
    (...)
    Ik niet ._____. morgen van 9 tot 11 school, waar ik dus heeeeeelemaal geen zin in heb, want iedereen om me heen heeft opeens vry XD

    Nouja je bent iig wel vroeg vrij :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nouja je bent iig wel vroeg vrij :'D

    Jha maar nou heeft er iemand half 9 van gemaakt --' Ze gunnen ons nooit wat hea .__.
    maar moet nu eten doeiii


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hallo :'D
    @Genius:
    het werd uiteindelijk 9 uur - 9.45 XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vakantie!. :9~


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jhaaaaaa <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    CAMILLE, IK WIL WETEN WAAROM JE VAKANTIE ZO BEGON =3

    Omdat mijn rapport niet goed was. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    was 't heeel slecht ? =3