• Ja, want ik zou voor mijn verjaardag de trui van Bill Kaulitz krijgen. Ik zuer daar al een tijdje om en thja, ik word nu 16. Ik ben in januari jarig en wilde hem net gaan bestellen. Maar ik dacht dat hij 49,99 euro was, maar hij is 59,99 en nu mag ik hem niet meer! Want dan zit ik over mijn budget heen =.=

    IK WIL HEM! (huil)


    -

    Fuck, dat is kut honey :'(
    Je magde mijne wel aan, maar hij heeft wel een orgineel fabrikagefoutje.

    Maar, kan je pap/mam écht écht geen uitzondering maken omdat je hem zó graag wilt? =[
    Ik kom je ouders stalken totdat ze toegeven :Y)

    Oh, voor tien euro meer? ;x Kan je die niet lenen van een vriendin, of misschien willen je ouders die tien euro bijleggen?

    Gosh, da's rot voor je ):
    Misschien kan een van je vriendinnen je 10 euro lenen als je ouders niet willen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    UNCOMMON schreef:
    Fuck, dat is kut honey :'(
    Je magde mijne wel aan, maar hij heeft wel een orgineel fabrikagefoutje.

    Maar, kan je pap/mam écht écht geen uitzondering maken omdat je hem zó graag wilt? =[
    Ik kom je ouders stalken totdat ze toegeven :Y)

    Fabrieksfoutje? XD


    -

    Dat is kut. Vraag geld en spaar er zelf voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn oma zegt net dat ze die 10 euro wel wil bijleggen, maar dat vinden mijn ouders niet eerlijk voor mijn zusjes. Want er komt ook nog 12 euro verzendkosten bij. Damn, ik moet iets verzinnen =.=


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Fabrieksfoutje? XD

    Ja, die "Tokio Hotel" op het onderste vlak staat verkeerd om en boven in plaats van onderaan [/vage uitleg]

    Decoy schreef:
    Dat is kut. Vraag geld en spaar er zelf voor.


    Brubl

    STRIFLICIOUS schreef:
    Mijn oma zegt net dat ze die 10 euro wel wil bijleggen, maar dat vinden mijn ouders niet eerlijk voor mijn zusjes. Want er komt ook nog 12 euro verzendkosten bij. Damn, ik moet iets verzinnen =.=

    Dan mag je zusje ook nog een kado voor 10€?

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ja, die "Tokio Hotel" op het onderste vlak staat verkeerd om en boven in plaats van onderaan [/vage uitleg]
    wtf! XD


    -

    vraag aan andere familie leden
    nog 10 euro,
    heb je zo die trui!


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Dan mag je zusje ook nog een kado voor 10€?

    Dat is een idee, :Y)
    maar mijn kleine zusje is zeg maar 1 dag voor mij jarig dus dan moet ze nog even iets uitzoeken! O.o


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)wtf! XD

    Nou, zo kan ik de mijne wel altijd herkennen hoor :9~ En niemand anders heeft hem, whaha

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Dat is een idee, :Y)
    maar mijn kleine zusje is zeg maar 1 dag voor mij jarig dus dan moet ze nog even iets uitzoeken! O.o

    Kan toch? Hoe oud is ze?

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Kan toch? Hoe oud is ze?

    Ze is 11, dacht ik, en ze word 12, dacht ik XD
    Maar dat kind is moeilijk, ze is in staat om nu te zeggen dat ze die 10 euro extra niet wil en dat ze het dan niet eerlijk vind. Dan doen mijn ouders het dus ook niet bij mij =.=


    -