• Ik heb een idee, een superidee. Sommige hier op Quizlet willen graag een story schrijven over hun crush enzo, maar hebben geen zin , geen tijd, geen ideeën of kunnen gewoonweg niet zo goed schrijven (hun gevoelens uiten, en zo neerzetten in hun story). Nu ik wil wel een story schrijven waarin het gaat over iemand anders, een ministory van minimum 1 deel en maximum 6 delen ofzo :]
    Dus diegene die graag eens een story lezen over zichzelf, en hoe ik het wil laten lopen, vul even dit in, en de beste krijgt een story'tje over zichzelf en haar crush.

    Naam, leeftijd enzo van die belangrijke dingen:
    Over wie het moet gaan, crush of beroemdheid:
    Story: Lovestory , een triestigverhaal...


    -als het een succes word, het eerste verhaaltje kan het zijn dat ik er nog één ofzo doe. Enne de snelste is daarmee niet de gene dat een verhaal krijgt. Ik kies er gewoon iemand uit-

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:19 ]

    Me wants D:
    Leuk dat je dat doet :'D

    Me and Harry Flynn. :3

    Enne, hij is een bad-guy die zijn vriend heeft verraden met het zoeken naar een schat. En, ergens ofzo kom ik 8D En we worden verlieft. Maar Nathan 'Nate' Drake. (Die vriend die verraden is) wijst me erop dat hij slecht is. Maar toch worden we happy.
    Lekker duidelijk. Maar als je er zin in hebt mag je het ook zelf verzinnen :3

    Géén idee hoe oud die gast is, denk rond de 35. Dus maak mij maar ook rond de.. 31 8D

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: Shireen en Yannick.
    Leeftijd: 13 en 14.
    Over: Mijn crush Yannick.:9~
    Story: Lovestory, alleen ben ik bang dat ie m'n vriendin leuk vind. ]:
    Al heeft ie wel gezegd dat ie me knap vond. :'DDD
    Hij is lang, heeft bruine krullen, blauwe ogen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Naam; Lisa
    Leeftijd; 17 & 19
    Over; Nick, een jongen waar ik verliefd op ben geweest.
    Story; Love-DramaStory. Ik zou wel graag eens weten hoe jij 'onze relatie' tegenover elkaar gaat beschrijven. Lijkt me interessant om te lezen ^^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    About me.
    Naam: Renée.
    Leeftijd: 13 [/bijna 14]
    Over: Mijn crush Robbert-Jan.
    Story: Liefdes verhaal - drama verhaal. Over mijn onbereikebare liefde.
    About mijn crush:
    Naam: Robbert-Jan (RJ)
    Leeftijd: 16
    Mijn crush is die met die pet.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:20 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oehlala, dit is gaaf.

    Naam: Samantha
    Leeftijd: 20. (in het verhaal).
    Over: (ja mensen, mijn fantasie gaat nu echt de vrije loop nemen) Ik ben een leidster van het Poolse verzet tegen de nazi's. Vol vuur en voor niks en niemand bang, dus ook niet voor de dood. De Duitsers komen onze stad/dorp binnen en vormen een waar schrikbewind. Maar tussen die nazi's zit een soldaat (gewone wehrmachtsoldaat, SS'er, of maak dr wat leuks van :']) die mij wel ziet zitten, en vice versa.
    Het is dus een verboden liefde verhaaltje. Hoe het verder af gaat lopen mag je zelf verzinnen want om iemand alle ideeen uit de mond te nemen zit me ook niet lekker :']
    Crush: Willi. Heeft een strak stevig lijf, mooie blauwe ogen <3, en een zachtaardig karakter. Niet zo'n typische schreeuw Duitser.
    Leeftijd: 22.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 18:30 ]


    No growth of the heart is ever a waste