• Hallo, lieve quizlettertjes, we gaan even een rechtszaak beginnen!

    Dit zijn de huisregels
    1. er wordt niet gescholden/gediscrimineerd enzovoort
    2. Kijk naar beide kanten van het verhaal, dus ben niet voor Tom, en ook niet voor de 4 Franse meiden
    3. Geef je eigen mening, laat je niet beïnvloeden door de andere


    We kijken onder andere naar de volgende punten.
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?

    ik heb nog eens goed zitten denken: in een interview met de Les Afghans on tour, zeiden ze dat ze fans waren.. maar waarom zou je, als je fan bent van Tokio hotel de gitarist 5 jaar in de gevangenis willen?

    en, heeft Tom Misschien iets te maken met de stalking bende, ik neem aan dat ze niet voor niks hun familie en vrienden gaan bedreigen?



    hoe zou jij dit oplossen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 15:37 ]

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Hij verloor zijn woede en sloeg die meiden. Kijk, slaan is nooit goed, maar ik denk maar zo, beter dat hij 'r sloeg dan dat hij 'r neerschoot op in elkaar roste. Ik vind dat hij zich netjes gedragen heeft, als je bedenkt wat die stalkers allemaal niet gedaan hebben. Nee, hij had het recht niet om ze te slaan, maar ja, ik vond het wel op z'n plaats
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ja, een rechtszaak om die grieten een gebod op te leggen minstens zoveel meter van de band te blijven. Niet dat Tom de gevangenis in moet, dat is echt grote onzin.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Ik zo Tom Kaulitz op z'n hoogst een kleine taakstraf of een lesje "zinloos geweld" geven om die meiden tevreden te stellen. De meiden zou ik alle vier een gebod op leggen minstens 150 meter van Tom Kaulitz vandaan te blijven. En dat gebod zou, als dat dan ook kon, ook gelden op de bandleden, en hun familie/vrienden.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Niet wat, maar wie. Die meiden zijn stalkers en dat moet ophouden. Ze bedreigen en jagen die jongens de stuipen op hun lijf. Het wordt tijd dat die grieten inzien dat het geen zin heeft om zo door te gaan.


    Life is hard and then we die

    jonge tom verdient geen straf,
    als je jezelf eens indenkt als hem,
    en je word al jaren gestalkt door die meisjes,
    en ze dreigen je familie iets aan te doen,
    ze gaan sigaretten op je auto uitdrukken
    zou jij dan gewoon vriendelijk een handtekening geven?
    ik zou ze persoonlyk ook un klap gegeven hebben

    [ bericht aangepast op 11 dec 2009 - 14:33 ]


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee, Hij had anders moeten reageren ook al stalkte dat meisje hem al lang.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Nee, vind van niet, Is nogal overdreven een boete is toch ook wel goed? x]
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom; Een geldstraf!
    Meisje; zo een verbod fs dat je dan een Kilometer uit degene zijn buurt moet blijven f je wordt verder gestraft. Hoe heet dat ook weer?

    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Beiden; Tom had niet moeten slaan en het meisje had Tom niet moeten stalken


    Ik vind het wel dikke zever hoor net alsof het gerecht niks beter heeft te doen dan Tom Kaulitz een beetj te pesten. Tjaa..


    If music be the food of love, play on!

    Zoiets gebeurt trouwens dagelijks en daar wordt niks op gezegd Mjaa; Tom heeft het gedaan! Ö Dan wordt het aan de grote klok gehangen..


    If music be the food of love, play on!

    Bumblebee schreef:
    Ik ga niet zeggen wat voor straf hij wel of niet verdiend want ik ben geen rechter maar ik vind dat hij die meisjes niet had moeten slagen.


    None but ourselves can free our minds.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Niet echt,hij had het ook anders kunnen afhandelen.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Misschien wel,maar de hele heisa daarrond niet.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    voor die meisjes een geldboete,en voor Tom ook een geldboete.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Ze zijn beide verkeerd.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan? Ik vind van wel. Die meiden hebben zijn familie bedreigd en ze een jaar lang gestalkt. Die sigaret op de auto zou voor mij ook de druppel zijn.
    2. Is een rechtszaak echt wel nodig? Ja, maar dan niet tegen Tom, maar tegen die meiden.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Voor die meiden een hoge boete, straatverbod en taakstraf. Ja veel, I know. En voor Tom... ik vind niks. Het maximale vind ik een boete. Maar er gebeuren echt wel ergere dingen die niet gestraft worden.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? Die meiden, zeker weten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan? Met slaan los je niks op, maar toch geef ik hem het voordeel van de twijfel. Het slaan van hem is niks vergeleken met wat de meiden deden, dus laten we daar maar niet over zeiken, want dan weet ik er ook nog wel een paar, haha.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ja, vind ik wel. Niet zozeer om het gedeelte van Tom Kaulitz maar ivm die Franse meiden, die echt niet met hun daden weg mogen komen. Ik ben dan wel fan van Tokio Hotel, dus ook van Tom, maar ook al was het een andere artiest had ik hem/haar gelijk gegeven. Ik had in zijn plaats die meiden nog erger toegetakeld denk ik. Kun je nagaan dat ze al een jaar gestalkt en bedreigt worden en dat ze nu pas toeslaan. Dat vind ik wel knap dat ze zich zo lang hebben ingehouden.. Ik zou dat niet kunnen.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom een taakstraf, maar meer niet. Die meiden hebben de grootste schuld, dus ook de grootste straf. Lijkt me duidelijk.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    De Franse meiden, zij zijn tenslotte de aanstichters van dit grote incident.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik wil ff zeggen ;
    Ze zijn beginnen stalken omdat TH weigerde om hen handtekeningen enzo te geven in hun privé leven , die meiden zijn naar Hamburg verhuist, net over de twins , omdat ze contact wouden met de twins en naar t schijnt wou Perinne ook seks met Tom, maar Tom wou niet. En daardoor werd Perinne pisted en heeft ze haar vriendinnetjes opgetrommeld en zijn ze mede daardoor gaan stalken.

    Bende zieligaards --'


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Volgens mij wel, ik bedoel als iemand al maandenlang jou en jouw familie bedreigt en stalkt. En het was niet echt lief stalken door liefdesbrieven en dergelijken maar door de auto's van Tom en gevolg kapot te maken en andere zaken. Dus een vuistslag vond ik wel gepast.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Vind ik niet, omdat Tom recht had van slaan.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Les afgans on tour zou ik toch een serieuze boete geven (ze moeten alle kosten betalen die ze gemaakt hebben) en ze moeten eerlijk hun verontschuldigingen aanbieden. En ze moeten naar een psychiatrische instelling om wille van hun gedrag.
    Tom zou ik haar een zakje ijs en een ooglapje laten betalen. Zodat ze toch nog buiten kon maar het heel hard opviel wat ze gedaan had bij Tom en dat ze daarvoor haar verdiende loon had terug gekregen. Maar nu trek ik weer veel te veel partij voor Tom dus nu ga ik wat serieuzer zijn. Misschien dat Tom de kosten voor de verzorging van het blauwe oog zou moeten betalen, maar dat is dan ook echt het enige.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Les afgans on tour.
    Als je echt fan bent dan doe je zoiets niet. Oké, het is normaal dat elke fan wat aandacht wil van zijn grote idolen. Maar dat je je verlaagd tot zo'n niveau kan er bij mij echt niet in.


    One Day you'll remember me...

    Sehnsucht schreef:
    Ik wil ff zeggen ;
    Ze zijn beginnen stalken omdat TH weigerde om hen handtekeningen enzo te geven in hun privé leven , die meiden zijn naar Hamburg verhuist, net over de twins , omdat ze contact wouden met de twins en naar t schijnt wou Perinne ook seks met Tom, maar Tom wou niet. En daardoor werd Perinne pisted en heeft ze haar vriendinnetjes opgetrommeld en zijn ze mede daardoor gaan stalken.

    Bende zieligaards --'

    Hahahaha, dat is wel heeeel triest :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    1. Nee, hij blijft en is een man dus ik vind dat je geen vrouw mag slaan. We zijn en blijven een zwakker soort x']. Tenzij je een of andere professionele kickbokser bent.
    2. Ja, anders denken beide partijen er gewoon mee weg te komen.
    3. Tom een enorme hoge geldboete (echt enorm hoog). En die vier moeten 1 á 3 jaar de gevangenis in. Aangezien ze waarschijnlijk toch geen geldboeten kunnen betalen --'
    4. Beide.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, en als je naar Perrine kijkt ziet ze er niet uit alsof ze hard geslagen is. Geen gebroken botten, geen schrammetje niks nada.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Een rechtzaak tegen de stalkers wel, tegen Tom niet. Veel mensen slaan elkaar wel eens als ze zich aan elkaar irriteren, en die klagen elkaar ook niet meteen aan. LAOT wil gwoon geld zien.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Meiden: straatverbod + taakstraf
    Tom: schadevergoeding en misschien een klein taakstrafje
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Die meiden, want die zijn veel erger bezig geweest! En het is logisch dat Tom zo reageerde, zeker als je weet hoeveel zijn ma voor hem betekend en dat die stalkers haar hebben aangevallen.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee, niemand heeft dat recht. Het kan wel zijn dat hij echt kwaad was, desondanks heeft hij niet mogen slaan.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ja, allebei hebben ze de wet overtreden met zaken die je niet kunt oplossen door bonnen.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Geen idee, ik ben geen rechter en ken het rechtssysteem van Duitsland niet.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Allebei, de LAOT mogen niet staken en Tom had niet mogen slaan.


    I am an idiot, I move.

    Sentiment schreef:
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?Niemand heeft het recht om te slaan, ook al ben je ster en wordt je gestalkt door diezelfde persoon. Eigen rechter spelen is verboden.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig? Ja, stalken is verboden, en slaan mag ook niet.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Meisjes straatverbod, Tom de bak in.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? Ze zijn beide verkeerd.

    Toen ik het artikel las moest ik zo hard lachen.


    Waarom zou Tom de bak in moeten? De meisjes hebben meer schuld hoor. Stalken is wettelijk een overtreding. Schending van privacy. En het bedreigen dat ze deden dan?

    1:Ik vind van niet, hij had beter naar de politie kunnen stappen voor een straatverbod.
    2:Ja maar niet tegen Tom, tegen die mokkeltjes die ze stalkten.
    3:Voor Tom een boete. Voor Les Aghanes on Tour een gevangenisstraf, zoals elke stalker krijgt die zulke dingen doet.
    4:Beiden zijn fout bezig, maar ja, dat heb je met een kettingreactie. Een actie vraagt om een reactie. Tom had niet mogen slaan, maar die meiden hadden in de eerste instantie al niet zo'n debiel plan moeten bedenken.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 12:33 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3