• Bekijk dit filmpje:

    http://www.youtube.com/watch?v=9Z4UsVWn8UE

    Jonge, ik vind dit echt niet normaal meer. Echt, godver, ik kan me hier zo kwaad om maken! Bah! Ik zou het liefst naar die school gaan en die kinderen afschieten, een voor een. Godver.

    Wat vinden jullie hier van?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 16:51 ]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Inspiration schreef:
    Ben ik de enigste die het niet ziet ofzo! =O


    Aan het eind zie je dat een meisje word geschopt in 'r gezicht. Echt de laatste 2 seconden of zo.
    Oja, wacht.:$
    Het doet het niet meer omdat het een schendig van privacy is of zo.
    MAar iedergeval; je zag een meisje omringd door een groep mensen die door twee jongens (?) in elkaar getrapt werd.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 19:25 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gelukkig is het filmpje verwijdert, maar er zitten hier soms erg jeugdige mensen op quizlet. Was het wel slim om dat filmpje te plaatsen? :8


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Gelukkig is het filmpje verwijdert, maar er zitten hier soms erg jeugdige mensen op quizlet. Was het wel slim om dat filmpje te plaatsen? :8

    wat is daar aan?
    wij gaan dat niet nadoen hoor ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    wat is daar aan?
    wij gaan dat niet nadoen hoor ><


    Nee natuurlijk niet, maar er zijn hier kinderen van 9, 10, 11 etc. jaar oud, en die kunnen hier nogal geschokt van raken. Zo leuk is het niet om te zien. [':


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    (...)

    Nee natuurlijk niet, maar er zijn hier kinderen van 9, 10, 11 etc. jaar oud, en die kunnen hier nogal geschokt van raken. Zo leuk is het niet om te zien. [':

    dan moet je niet kijken he! x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    dan moet je niet kijken he! x'D


    Kleine kinderen zijn nieuwschierig.. Zo was ik vroeger ook, en soms kon ik een nacht niet slapen doordat ik een gebroken been had gezien ofzo.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Inspiration schreef:
    (...)
    dan moet je niet kijken he! x'D

    Nee. Of je zet het er gewoon niet op.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik lees de reacties en ga niet kijken[/kan niet tegen dat soort dingen]
    Dus vertel ff wat gebeurt er?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden. ik kan hem niet bekijken ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    Asylum schreef:
    Ik kan 't niet zien, iemand uitleg?

    Ik ook niet, hij is er afgehaald stond er bij


    Live life limitless.

    Immortal schreef:
    Ik lees de reacties en ga niet kijken[/kan niet tegen dat soort dingen]
    Dus vertel ff wat gebeurt er?

    Je zag een meisje omringd door een groep mensen die door twee jongens (?) in elkaar getrapt werd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hij is er afgehaald, is al gezegd. Je zag een hele groep mensen staan, en de laatste 2 seconden ofzo zag je waaromheen ze stonden: Een meisje zat op de grond en werd door een wijf in haar gezicht getrapt, met z'n allen tegen haar. En dan stond er bij het filmpje ook nog van die heel stoere straattaal en iets van 'kan je klappen vangen meisje', of iets in die richting.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Hij is er afgehaald, is al gezegd. Je zag een hele groep mensen staan, en de laatste 2 seconden ofzo zag je waaromheen ze stonden: Een meisje zat op de grond en werd door een wijf in haar gezicht getrapt, met z'n allen tegen haar. En dan stond er bij het filmpje ook nog van die heel stoere straattaal en iets van 'kan je klappen vangen meisje', of iets in die richting.

    Vieze [..] dat het is. Daar kan ik echt nijdig om worden. T Zijn ook bijna altijd van die asowijven met overal piercings, te veel make up en een peuk in de bek. En dan denken dat ze the whole fucking world zijn. I can tell, heb ruzie gehad met 7 ervan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Vieze [..] dat het is. Daar kan ik echt nijdig om worden. T Zijn ook bijna altijd van die asowijven met overal piercings, te veel make up en een peuk in de bek. En dan denken dat ze the whole fucking world zijn. I can tell, heb ruzie gehad met 7 ervan.

    Het waren meer de marokkaanse types die denken dat ze alles mogen. En met zulke types heb ik ruzie gehad. Raar dat sommige mensen het voor elkaar krijgen dat je niet eens meer alleen de straat op durft, zonder dat je uberhaupt iets fouts hebt gezegd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Deze video is verwijderd?


    Life is hard and then we die