• De film is gebasseerd op het boek geschreven door Kluun ....Ik ben er gister geweest , ik zal het even vertellen ...

    Mijn beste vriendin en ik hadden dus de kaartjes gehaald , en voor dat de 3e voorstelling begon was de 2e net afgelopen , dus wij staan al helemaal vooraan zodat wij als eerse naar binnen konden , dus de 2e voorstelling was afelopen , en wij zagen alle mensen uit de zaal komen , ale vrouwen met natte ogen en rode wangen van het huilen , ik wist al dat het een huil film zou zijn , dus wij mogen eindelijk naar binnen , en de film begind ....

    Dus de film is bijna afgelopen het einde dus , beginnen mijn beste vriendin en ik te huilen , en die vrouwen/meisjes naast ons ook .. echt die film is zo zo mooi echt geweldig , bijna iedereen zat te huilen , en die film krijgt van mij 5 sterren ..wow ..

    Dus wie heeft of gaat de film 'Komt een vrouw bij de dokter' nog zien of al gezien ???

    (H)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik wil hem wel zien, en het boek ga ik een keer voor Nederlands lezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik hoef hem niet te zien. Vind huilfilms niet echt leuk en kan nou niet zeggen dat ik het boek zo mooi vond. Misschien dat ik hem ooit ga kijken als hij op de tv komt, maar anders niet.

    Niet mijn smaak qua films.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga hem vanavond kijken.
    Echt een onroerend boek.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wij gaan de eerste maandag van de Kerst vakantie met alle meiden van de klas een een paar jongens..
    Ik heb al met een jongen afgesproken dat hij me gaat troosten als het te zielig werd!! =D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik heb het boek niet gelezen en de film niet gezien.
    maar misschien wel als die op dvd is wil ik hem zien.. =3