• Haay iedereen!

    Ik ben echt heel vrolijke en gul vandaag.
    Dus heb ik beslooten om voor jullie covers te maken.voor de mensen die niet weten wat een cover is ,Een cover is een voor kant van bijvoorbeeld een boek of dvd.Ik heb 10000de fotos dus ik kan alles ='D
    Als je er een wil moet je deze info in vullen.

    Wat is de titel van je verhaal? (Als je wil kan ik er ook een verzinnen)

    Waar gaat het verhaal over ongeveer?(is het bijvorbeeld ene horror verhaal of juist een love story)

    Als ik nog meer vragen heb voor je dan schrijf ik ze wel naar je op.

    Oja is het een leuk idee?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ooh, dat wil ik!
    De titel is Shattered, het is een depressief verhaal. Shattered betekent aan stukken geslagen.


    Kiss me, before I change my mind

    Unprotected schreef:
    Ooh, dat wil ik!
    De titel is Shattered, het is een depressief verhaal. Shattered betekent aan stukken geslagen.


    Coowl ik ga gelijk beginnen!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik wil ook :9~

    Ik ben net aan een Vampierenverhaal begonnen, genaamd After the Sunset (geen fanfaction). En het is een soort mix van een lovestory/thriller en actie =). Moet je nog meer weten? =)


    Anorexia: you'll be dead before you're thin enough.

    Rogue schreef:
    (...)

    Coowl ik ga gelijk beginnen!



    Dankje ^^


    Kiss me, before I change my mind

    Awesome Ö
    Mijn verhaal heet It hangs around like Perfume en het gaat over een vader die een alcoholverslaving heeft.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nog meer? ='D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik!
    De titels zijn: Scream Queens & Catfights and spotlights
    Hier staat de uitleg over Scream Queens en
    hier over Catfights and spotlights

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 17:01 ]

    DANKU
    Mijn verhaal heet 'Fleur, Floor, en Floortje.' Het is een drieling, maar ze zijn wel heel anders.
    Andere: 'Why can't I fly away in a special sky?' Het gaat over een meisje in Nepal die sinds haar 11e als prostituee word gedwongen.
    Nog een andere: 'I can feel them. - Live Mags.' Het gaat over een meisje die geesten kan zien en ermee praat. Ze helpt geesten naar de andere zijde te komen.

    Dankjewel!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oewh, dat wil ik ook wel :]
    Het verhaal gaat over een meisje die naar Canada verhuist met haar familie en de liefde van d'r leven moet achterlaten, het verhaal heet I love you, but I guess I'll never see you again


    Just a simple "I love you" (:

    ik wil dat ook,
    Mijn verhaal heet; mysterious vampire.
    Het gaat over een meisje dat een nieuwe jongen in haar klas heeft, ze krijgen met elkaar. Maar die jongen is een vampier & ze komt daar achter.

    Dus eigelijk, soort twilight. XD.


    Smiling but close to tears.