• Ja.
    Vorige zomer was ik helemaal smoor op een jongen, jullie kennen het verhaal misschien nog wel. Ik was echt verliefd op hem en zoals je weet liefde maakt blind. ik merkte niet dat hij verkeerde dingen deed, dingen waarvan ik niet wou dat hij deed. Hij heeft me meerdere malen gekwetst, maar ik kon daar niet veel van zeggen omdat ik zo'n type ben dat niet op een jongen afstapt wanneer ze verliefd op hem is maar de kat uit de boom kijkt. Hij heeft maanden niet meer tegen mij gesproken sinds de laatste keer dat ik hem zag, ongeveer 3 à 4 maand terug. en nu begint hij weer tegen me te praten op hyves. en al mijn gevoelens voor hem komen terug, gevoelens waarvan ik niet wíl dat ze terugkomen. dus anti-verliefdheid tips :$


    We can only learn to love by loving.

    Negeer hem.
    Zet hem op je blacklist op Hyves ;d

    En dat was het. ^-^


    - hoi ;D

    Óohh, dat had ik ook!
    Niet negeren, maar het contact langzaam afbreken en leuke dingen gaan doen.
    Dat helpt for sure :]


    your eyes are like stars in the night.

    Wat MERELKLAAS dus zegt. :'D
    Of; vraag wat hij in godsnaam van je moet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Wat MERELKLAAS dus zegt. :'D
    Of; vraag wat hij in godsnaam van je moet.

    Meid, ga nou niet met de verkeerde mensen om!
    Echt waar, het is zo slecht voor je om telkens teleurgesteld en gekwetst te worden. Ik weet dat het moeilijk is, maar accepteer alsjeblieft dat er een kans is dat hij gewoon niet de ware is. Uiteindelijk, wanneer je weer op hem in gaat, zul je er misschien wel spijt van krijgen. Jij verdient alleen het beste, en als je voelt dat hij verkeerd is, loop dan niet op hem af.
    Probeer je gevoelens voor hem te onderdrukken, anders is het enige gevoel dat je over gaat houden pijn!

    Natuurlij ken ik hem en jou niet, en misschien is hij wel helemaal niet zo erg als hij zich gedraagd, maar vertrouw écht op je gevoelens! Niet uitstellen tot het te laat is.

    Succes. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Verwijder hem.


    when words fail, music speaks.

    Breeze schreef:
    Wat MERELKLAAS dus zegt. :'D
    Of; vraag wat hij in godsnaam van je moet.


    None but ourselves can free our minds.

    negeer hem


    live you're life

    misschien moet je hem maar gewoon negeren :f


    Cowards die many times before their deaths.

    probeer enit aan hem te denken!


    Ivar Oosterloo.

    Negeren, verwijderen, weg ermee. :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dan heb je aan mij helemaal niks...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Negeren, verwijderen. Alles weg doen/verwijderen wat je hem aan hem herrinerd


    People who are meant to be together always find each other in the end.