• Ik heb weer iets nieuws verzonnen! Wil je iemand bedanken? Of iets liefs tegen iemand zeggen, wat iedereen mag weten? Zet hier dan een lief berichtje neer. Doe het zo:

    Voor: (usernaam quizlet)

    Berichtje:


    Ik wil zelf nog geen bericht je plaatsen. Maar jullie mogen dat wel. Denk goed na, tegen wie je iets liefs wilt zeggen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor Hannah(Ineisleuk):
    Ik hou van je en dat blijf ik doen. En ik mis je! Kom je echt niet terug naart spes? (A)
    x, je bol <3


    Never run out of reasons to smile...

    DropxDown;
    je weet zelluuuf.(cool)
    Haha, nee :z. Ik houd van je, maar dat wist je al(krul)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 12:46 ]

    Lize;
    Ik moet altijd lachen met jou en dat is een goed teken. Iloveyou husband <3

    Shireen;
    Omdat jij altijd naar me luistert, altijd dat gezaag van mij over Karel. :'d Net zoals Lize doe jij mij lachen en dat is dus ook een goed teken. De gesprekken met jou zijn ook altijd heel gezellig enzo. Wow, serieus, ik kan echt niets origineels zeggen ofzo dus dit bericht klinkt waarschijnlijk afgezaagd :'d

    Rose;
    Omdat jij mij hebt verplicht om het te zeggen tegen Karelmans, en dat zal ik doen en ik ga er geen spijt van krijgen. Ik ben gewoon zo blij dat ik terug contact met je hebt gezocht want je bent lief, aardig, grappig en je luistert. Die stomme mensen die dat niet vinden, hebben geen humor en mensenkennis, zoals ik al zei :3

    Merel;
    Omdat de gesprekken met jou altijd heel gezellig zijn en je vertrouwt mij. Dat is een fijn gevoel, ik hoop dat we nog lang vriendjes kunnen blijven! (:

    En aan al mijn vrienden op Q;
    Ik hou van jullie allemaal
    :9~

    Eigenlijk klinken mijn berichten wel heel afgezaagd, maar ik meen het wel :]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 15:40 ]


    Only losers can act the way you do

    Daystar schreef:
    Voor: Nerveus

    Ik wil even zeggen dat jij mijn aller beste vriendin bent, zowel hier als in het echte leven en ik zou niet zonder jou kunnen!! Zo helemaal alleen met Moon:S Whaha en zonder lol :(
    Einde bericht, dit bericht vernietigd zichzelf over: Nooit!!xD


    Dat is wel HEEEEEL lief (H) :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor: ReadmeDOC
    Omdat jij altijd gewoon zo lief bent (K)


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ILOVENAOM schreef:
    Voor: Iedereen die mijn vriend is.

    Dankjewel dat jullie mij allemaal in donkere tijden hebben gesteund, dat waardeer ik zeer in jullie, ik zal het zelfde doen voor jullie !

    love you!


    I'm a little bit lost without you <3

    Voor: Roulette en LIZEPIET
    Jullie zijn gewoon zo lief :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Voor: FrenchKisses
    Omdat ze de beste is (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Voor: Daystar

    Berichtje: My best friend forever! (hoera)(H)(K)(yeah)(dance)(cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Voor; Absense
    Bericht; Liefje, weet dat jij de allerliefste schat bent en dat ik er altijd voor je zal zijn! (: Ik hou van jou <33


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hannahisleuk schreef:
    Voor Hannah(Ineisleuk):
    Ik hou van je en dat blijf ik doen. En ik mis je! Kom je echt niet terug naart spes? (A)
    x, je bol <3

    Je bent een schat (:
    En je betekent eigenlijk echt veel voor me <3
    Dankje dat je er altijd voor me bent en ik mis je zo ontzettend hard!
    Ily bol (:


    Happiness hit her like a train on a track