• Oké, ik heb ff een momentje dat ik me niet goed voel. Weken geleden kreeg ik ruzie met mijn toenmalige beste vriendin. Deze ruzie is echter uit de hand gelopen en onze vriendschap is beëindigt. Eerst negeerde we elkaar maar na zo'n twee weken ging dat over, nu kunnen we best normaal tegen elkaar doen, we zijn gewoon klasgenoten. Alleen, elke opmerking die me maken wordt scherper opgevat dan dat hij bedoelt is. Maar daar is niet veel aan te doen, goed dit was ff de nodige informatie voor mijn probleem.

    Ik vond zo'n paar maanden geleden een jongen vet leuk, maar dat had ik haar neitvertelt. En toen ik en zij met die jongen aan het dollen waren over de telefoon maakt ik het grappje 'ja ja, je vind haar gewoon leuk he?' en toen heeft hij dus bekend haar leuk te vinden. Dat was natuurlijk niet leuk, maar daar kon niets aan gedaan worden. Ik heb haar toen vertelt over mijn gevoelens en zij vond hem toen niet leuk. Maar naarmate ze meer optrokken begon ze hem wel leuk te vinden. Op een dag nam ze me apart en vroeg ze me 'Zeg, ik vind hem eigenlijk best leuk, maar ben jij nog op hem? Want als jij op hem bent, dan neem ik niet met hem' En toen heb ik de grootste fakesmile die ik kon opzetten opgezet en haar gezegt dat ze met hem moest nemen, ik ga mijn beste vriendin geen vriendje door de neus boren omdat ik hem toevallig ook leuk vind. Dus ik loog dat ik niet meer op hem was, voor haar best wil, tenminste dat hoopte ik.
    ]

    Nu zit het zo, die twee trokken steeds meer op en ik werd teeds verder buiten gesloten, ook was ze de laatste weken een beetje humeurig waardoor we sneller ruzie kregen, daar ha dik natuurlijk ook geen zin meer in. Maar ik was wel hele goede vrienden geworden met die jongen. En ik heb hem volgensmj wel 3 verschillende keren toegegeven dat ik hem leuk vond, natuurlijk vertelde ik mijn beste vriendin dat eerder. DFoor de drukke omstandigheden zijn we dus in een hevige ruzie van elkaar gescheiden.


    Maar dit bracht meer gevolgen, zo zijn P( een vriend van me) en V(die jognen die ik leuk vond) met haar mee gegaan en lieten mij staan. Maar P zat bij mij op streetdance, daar heb ik hem eens gevraagd waarom hij mij nu dan negeerde, het was een ruzie tussen mij en C(mijn voormalige beste vriendin), en niet tussen mij en hem. Hij vertelde toen dingen die ze gesegt had die ik over hun geszegt had. Ik voelde me daar neit goed bij, omdat ik het neit zo gezegt had. Ik mocht die twee, dan ga ik ze toch niet uitschelden en zo zonder reden? Maar goed,


    ik snap dat dit verhaal wat lang wordt dus ik zal ff wat korter typen...


    Uiteindelijk gign P weer met ons om, maar nu hoorde ik gister van C dat P gesegt had dat ik V arrogant had genoemd en egoistisch en nog meer van dat gedoe. Ik heb toen letterlijk gezegt 'nee, dat heb ik niet. Dat vind ik neit van hem, ik ga er nu alleen ggeen discussie van maken, heb geen zin om weer 3 weken genegeerd te worden).


    Maar dít zit me echt neit lekker, het is waar, V negeert me totaal toen ik net met een glimlach hoi zei negeerde hij me. En toen ik ook maar ff hun kant op keek was het al van 'zitten jullie over ons te roddelen?' Ik weet echt zeker dat ik dit neit gezegt heb, en ik ben neit meer verliefd op hem, maar ik wil ook niet dat hij me haat om iets wat ik neit heb gedaan.


    Wat moet ik nu doen?


    Voor de mensne die "praten" zeggen, wat kan ik zeggen?

    Please help me.


    *wanhopig xD*

    Praten, leg gewoon het hele verhaal uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou dan lopen wij morgen naar Vin... ik bedoel V te en dan zeggen we dat zo tegen hem maar eerst gaan we Pattie even de grond in stampie doen omdat hij dat heeft gezegd :'D goed idee? ja? ik geniaal :Y)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik zou echt naar hem toelopen en hem goed de waarheid zeggen. Dat je die dingen helemaal niet over hem hebt gezegt en dat je vroeger gevoelens voor hem had en het niet leuk vond toen je voormalige vriendin en hij jou bluitensloten.
    Gewoon doen.:Y)


    everything you imagined, and more...

    erop slagen :Y)


    Cowards die many times before their deaths.

    Eigenlijk zijn ze jou niet waard (tenminste, als ze zo doen...)
    Maar ik snap dat je vrienden wilt blijven, dus dan denk ik toch maar;

    Godfather schreef:
    Ik zou echt naar hem toelopen en hem goed de waarheid zeggen. Dat je die dingen helemaal niet over hem hebt gezegt en dat je vroeger gevoelens voor hem had en het niet leuk vond toen je voormalige vriendin en hij jou bluitensloten.
    Gewoon doen.:Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Godfather schreef:
    Ik zou echt naar hem toelopen en hem goed de waarheid zeggen. Dat je die dingen helemaal niet over hem hebt gezegt en dat je vroeger gevoelens voor hem had en het niet leuk vond toen je voormalige vriendin en hij jou bluitensloten.
    Gewoon doen.:Y)


    Smiling but close to tears.

    Idiotique schreef:
    erop slagen :Y)


    Net zoals Idiotique zei :Y)
    nee ik zou het gaan uitleggen zoals de rest hier zegt ( zoals Godfather het hierzo zei )

    Inderdaad er gewoon op afstappen en hem alles uitleggen, dat is het enige wat je kunt doen!


    Never run out of reasons to smile...

    praten en inderdaad alles uitleggen
    zeker doen


    live you're life

    Creation schreef:
    Nou dan lopen wij morgen naar Vin... ik bedoel V te en dan zeggen we dat zo tegen hem maar eerst gaan we Pattie even de grond in stampie doen omdat hij dat heeft gezegd :'D goed idee? ja? ik geniaal :Y)


    haha ja maar dan moeten we he wel nog echt doen whaha xD

    oke het lijkt erop dat ik maar meot gaan praten?XD

    Yume schreef:
    Eigenlijk zijn ze jou niet waard (tenminste, als ze zo doen...)
    Maar ik snap dat je vrienden wilt blijven, dus dan denk ik toch maar;
    (...)



    haha xD Ja mss is dat wel zo, maar maar nja gehaat worden dat is rot. van mij part blijft hij bij dat kind zitten en spreek ik hem neit emer maar het zit me gewoon niet lekker dat ik vals beschuldigt word, zover ik weet, en dat hij me dan gaat haten om iets wat ik na mijn weet neit egdaan heb. Daar kan ik zo neit tegen oO