• Ja, mijn school is de beste ever soms dan! Ze verkopen skittles, rood, groen en paars! ;D

    En suikerwafels:9~en worstenbroodjes:9~en mars planets:9~en m&m's:9~moet ik door gaan?


    -

    En hoe heet jou school? :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn school verkoopr broodjes brie met een hele berg sla, en niemand lust ze, ze kosten €1,60. En 100 meter verderop is een C1000, dus de hele bovenbouw gaat naar de C1000.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    lucky you.

    bij ons ook allemaal snoep en chocola automaten en ze verkopen:
    pizza-broodjes , worstenbroodjes, hamburgerbroodjes, cupasoup! , kipsticks , broodje kroket.......


    You are beautiful, you are love.

    mijn school verkoopt broodjes met wat je wil, chips, snoepdingen, drinken, MAAR
    geen skittles :(
    dat vind ik niet leuk. ôo.
    nu ben ik jaloers. ;$$


    Smiling but close to tears.

    Alysse schreef:
    En hoe heet jou school? :9~

    Mijn school heet het Dongemond College, unit Raamsdonksveer!^^

    Maar... ze verkopen ook broodjes filet american en allemaal broodjes gezond en pizza broodjes. Echt teveeeeel! O.o


    -

    GIMMECOOKIES schreef:
    mijn school verkoopt broodjes met wat je wil, chips, snoepdingen, drinken, MAAR
    geen skittles :(
    dat vind ik niet leuk. ôo.
    nu ben ik jaloers. ;$$

    Ja wees jaloers! (duivel)


    -

    Pff, ons echt alleen maar scheisse eten ._.
    Maar ik haal daar nooit iets, mijn witte boterham met gestampte muisjes voldoet wel aan mijn knorrende maag :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Pff, ons echt alleen maar scheisse eten ._.
    Maar ik haal daar nooit iets, mijn witte boterham met gestampte muisjes voldoet wel aan mijn knorrende maag :3

    Ik haal ook alleen skittles of suikerwafel. En dan ook maar 2 keer per week ofzo, de c1000 ligt om de hoek en is veeeeel koedkoper!^^


    -

    IK WIL SKITTLES ;o
    Maar onze school verkoopt niets, er staan alleen maar drankautomaten..


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zou eens zeggen wat ze bij ons verkopen : appels > <
    ghaha:'D
    Vroeger konden we ook koeken en hotdogs en hamburgers enzo kopen, maar sinds dit jaar is alles met suiker verboden. Het verkopen van suiker he, natuurljk mag je zelf nog wel wat meebrengen. Zelfs Cola of frisdrank mogenn ze niet meer verkopen > <


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik zou eens zeggen wat ze bij ons verkopen : appels > <
    ghaha:'D
    Vroeger konden we ook koeken en hotdogs en hamburgers enzo kopen, maar sinds dit jaar is alles met suiker verboden. Het verkopen van suiker he, natuurljk mag je zelf nog wel wat meebrengen. Zelfs Cola of frisdrank mogenn ze niet meer verkopen > <

    Dat is echt... ziekelijk! O.o


    -