• ~Wanneer er een vampier -newborns- epidemie door Forks raast ,geraken er deze keer meer dan 1 slachtoffer. De Cullens die weggetrokken zijn naar Alaska moeten terugkomen. Bij de wolfpack vallen er grote slachtoffers, Emily Sam's vriendin, Rachel Paul's vriendin en Jacob's zus snevelen in dit gevecht. Ook de Cullens blijven niet gespaard, Bella en haar ongeboren kind verdwijnen, en Alice is heel zwaar toegetakeld. Voor de tweede keer en de ultieme keer sloegen de wolfpack en de familie Cullen de handen in elkaar en met mede hulp van de Volturi sloegen ze erin om de epidemie te stoppen, maar toch de gevolgen zijn enorm. Jaren gaan voorbij, De Cullens vinden Bella terug , Renesmee is nog steeds zoek, ondertussen in de wolfpack probeert iedereen gewoon zijn leven verder te zetten, tot er opeens weer verandering in komt~

    Doen of niet?
    Zou ik rollen verdelen?
    Is de titel goed? Heaven imprinted you on me
    Zoniet , suggesties iemand?

    -Dit is mijn eerste story ooit, ik ben net nieuw, dus ik weet niet echt of het goed is. Sorry als het slecht is. Tips zijn welkom-

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 18:48 ]

    Doen of niet? Jep doen
    Zou ik rollen verdelen? Ja natuurlijk
    Is de titel goed? Heaven imprinted you on me.
    De titel is goed , hij's leuk :)

    Nou, ik zou het zeker doen. Het idee is echt heel origineel, voor zover ik weet is er nog geen verhaal met zo'n verhaallijn, dus zeker doen. De titel vind ik echt goed bedacht, ik bedenk slechtere titels ='D Ik vind hem goed n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    CKER DOEN :D

    rollen kun je doen, maar wat voor rollen wil je dan uitdelen ?

    ik vind het zo wel leuk zonder rollen :X

    En de titel is mooi ^^


    I solemny swear i am up to no good

    ZEKER doen niet links laten liggen!!
    Waarschuw je me als er een hoofdstuk van het verhaal is geschreven?

    NightWolf schreef:
    ZEKER doen niet links laten liggen!!
    Waarschuw je me als er een hoofdstuk van het verhaal is geschreven?

    ja the same for me ;D

    Want ik ga hem cker volgen ;D


    I solemny swear i am up to no good