• Omdat ik me verveel ben ik op zoek naar een Tom Kaulitz lovestory. Heb jij er een? Show hem hier. :'D Een korte beschrijving en een link A.U.B.
    Hij moet goed geschreven zijn en minimaal 50 hoofdstukken hebben anders ben ik zo uitgelezen. :'D


    when words fail, music speaks.

    Heb je die van Barb al gelezen? Verslaafd aan liefde, ten koste van jou. Al is ie nog maar kort hij is wel goed.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2009 - 16:16 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee waar gaat hij over? :'D


    when words fail, music speaks.

    Pregnant of A Person With Aids.
    De 17 jarige Amber is zwanger van dé Tom Kaulitz. Tom die geen flauw idee heeft dat hij vader wordt ondekt dat hij Aids heeft. Amber die vreest voor het leven van haar baby weet niet wat te doen. Totdat ze hulpt uit een onverwachte hoek krijgt.


    The soul needs autumn.

    Over Tom Kaulitz. Haha nee over Evalien -Eva- die verslaafd is aan de liefde van Tom Kaulitz maar het is uitgegaan na een lange tijd en via flashbacks zie je dingen terug en Tom belt haar vaak enzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.