• Nou, donderdagavond zat er in m'n haar een soort krul, omdat ik het opgestoken had tijdens het leren.

    Soort van dit.

    En die vond ik helemaal geweldig, dus ik wil ze weer. Maar hoe moet dat? oO

    Want like, ik heb wel een krultang, maar geen idee hoe die te gebruiken en die dient niet voor zo'n krullen.

    Help. ._.

    probeer op verschillende manieren op te steken en kijk wat het er het meest op lijkt? [':


    your eyes are like stars in the night.

    difference schreef:
    probeer op verschillende manieren op te steken en kijk wat het er het meest op lijkt? [':

    Nou, nee, heb ik al geprobeerd. Het gaat dan altijd pluizen, dus donderdag was een ongelukje. :'D

    Ik kan alleen maar krullen maken met een stijltang dus ik kan je niet helpen. :'D

    Weer gaan leren, misschien dat het dan weer gebeurt. Haha, nee ik heb geeen idee. :')

    Steek het op dezelfde manier op en ga er een nachtje mee slapen. Als je wakker wordt, eruit halen en dan schuim versteveging erin doen??


    -

    Bij mij zit mijn haar standaard ongeveer zo, dus ik zou het niet weten x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    STRIFLICIOUS schreef:
    Steek het op dezelfde manier op en ga er een nachtje mee slapen. Als je wakker wordt, eruit halen en dan schuim versteveging erin doen??

    Al geprobeerd, het werkte niet. :'D

    Je haar heel strak in een vlecht doen en er een nachtje mee slapen ;)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    als je haren nat zijn in een knotje doen en wachten tot je haar droog is en dan eruit halen.. ik krijg daardoor meer krullen en slagen in me haar.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz