Daaaaar wordt aan de deur geklopt,
hard geklopt,
deur kapot.
Nu wil ik een nieuwe deur,
zonder gezeur
hihi, =']
-
5 dec 2009 - 18:5310 dec 2009 - 16:22
Er kunnen 2 dingen gebeuren:
1; het is wederzijds
2; hij vind me raar en negeert me volkomen en lacht me uit en weet ik wat.
en ik wil niet datdat laatste gebeurd dus ik gok het er niet op :'D en ik weet zeker dat het niet wederzijds is.-
10 dec 2009 - 16:2210 dec 2009 - 16:23Anders zou hij wel anders doen tegen jou?
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
10 dec 2009 - 16:24Ja precies, dan komt hij wel vaker op msn en dan zou ie me wel gaan smsen ..
En trouwens ik geef hem alle reden hoor :'D Ik heb het zelf uitgemaakt met hem toen, als hij het zou uitmaken en mij nu ineens weer leuk vinden zou ik dat heel raar vinden :'D-
10 dec 2009 - 16:25Njaa, dat is wel waar. Maar dan zit jij nu wel met al die gevoelens die je niet kan uiten aan hem.
Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
10 dec 2009 - 16:26Goed.
Als ik het zeg kunnen er drie dingen gebeuren:
-Het is wederzijds, wat nooít gaat zijn
-Hij lacht me uit, vindt me raar en gaat afstand van mij nemen
-Is niet verliefd op mij maar begrijpt mij en blijft gewoon tegen mij doen.
Maar ik vrees het tweede dus waag het er niet op. Of ik doe het dinsdag, als ik durf xdOnly losers can act the way you do
10 dec 2009 - 16:2710 dec 2009 - 16:28Fortune schreef:
Njaa, dat is wel waar. Maar dan zit jij nu wel met al die gevoelens die je niet kan uiten aan hem.
Uhu ik weet. Maarja wat zou ik moeten doen dan :'D Hij is nooit op msn en ik zie hem nooit op station.
MAARRRRR ik heb een vervangend rooster voor 6 week lang en dan moet ik elke dag tot 4 uur -vet kut rooster ><- en hij moet ook elke dag tot 4, behalve vrijdag dus ik denk dat ik hem nu wel vaker ga zien
Maar aan de ene kant hoop ik ook van niet :'D-
10 dec 2009 - 16:28Fortune schreef:
Njet :[
Heb je hem vandaag kunnen zien?Only losers can act the way you do
10 dec 2009 - 16:29Roulette schreef:
Goed.
Als ik het zeg kunnen er drie dingen gebeuren:
-Het is wederzijds, wat nooít gaat zijn
-Hij lacht me uit, vindt me raar en gaat afstand van mij nemen
-Is niet verliefd op mij maar begrijpt mij en blijft gewoon tegen mij doen.
Maar ik vrees het tweede dus waag het er niet op. Of ik doe het dinsdag, als ik durf xd
Serieus; als jij dat doet heb ik respect voor je :'D Ik zou dat nóoit durven ..-
10 dec 2009 - 16:30Genius schreef:
(...)
Uhu ik weet. Maarja wat zou ik moeten doen dan :'D Hij is nooit op msn en ik zie hem nooit op station.
MAARRRRR ik heb een vervangend rooster voor 6 week lang en dan moet ik elke dag tot 4 uur -vet kut rooster ><- en hij moet ook elke dag tot 4, behalve vrijdag dus ik denk dat ik hem nu wel vaker ga zien
Maar aan de ene kant hoop ik ook van niet :'D
Misschien vind hij het wel leuk. Dan ziet hij jou ook meer, en dan vind hij jou misschien weer leuker en leuker worden.Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
10 dec 2009 - 16:30Roulette schreef:
(...)Njet :[
Damn, dat is niet leuk. ><Zelfs de kleinste ster schittert in het donker
10 dec 2009 - 16:39Fortune schreef:
(...)
Misschien vind hij het wel leuk. Dan ziet hij jou ook meer, en dan vind hij jou misschien weer leuker en leuker worden.
Laten we het hopen-
10 dec 2009 - 16:40Genius schreef:
(...)
Laten we het hopen
Ik hoop het voor jou. x'DZelfs de kleinste ster schittert in het donker
10 dec 2009 - 16:41