• Mijn vader vind mijn rapport niet goed, want ik sta afgerond wel een 6 voor Wiskunde A. Maar hij is hartstikke goed. Nu ben ik dus zo boos, dat ik de rest van de avond niet meer naar beneden ga.


    Nederlands: 6.9
    Engels: 7.1
    Geschiedenis: 8.4
    Aardrijkskunde: 7.6
    Wiskunde A: 6.4
    ANW: 8
    Economie: 8.1
    CKV: G
    Maatschappijleer: 8
    Maatschappijwetenschappen: -
    Lo: V

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 17:35 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik druf zelfs niet aan mijn pa te vertellen dat ik een 6 voor een vak heb gekregen want hij verwacht dat ik hoge cijfers haal. ;X


    we've only said goodbye with words

    Daar heb ik geen last van. Maar om een zes boos worden? Ik vind dat flauwekul. Je rapport is hardstikke goed! Die ene zes... Ik heb er een stuk of vijf van. En nog een 5. Je vader mag niet zeuren, vind ik.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Toch wel een goed rapport vind ik!

    Mijn moeder was juist blij voor me toen ik een 6.5 had voor Wiskunde, wat een lulkoek is dat met jou vader zeg. Praat anders even met hem? Of heeft dat toch geen zin? Een zes is heus goed hoor !

    Ik vind het wel goed, zeg het hem maar :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind het een top rapport, het zou pas een ramp zijn als je míjn rapport zou hebben.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind jou rapport echt goed. Mijn ouders zouden het mijne eens moeten in handen krijgen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kom op, dat is een goed rapport! O.o


    Let the Night embrace you

    Jou rapport is goed. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jou rapport is vet goed ;o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jouw rapport is in één woord: geweldig. Geen wonder dat je boos bent op je vader. Zou ik ook zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.