Ghehehe alle disney fans komen in opstand. Ik vind zowieso 'kinderachtig' achterlijk. Wanneer is iets kinderachtig? Als iemand het toch leuk vind? Bovendien bevatten Disney films heel veel sarcastische en volwassenenhumor die kinderen niet begrijpen, en als je dan is terug kijkt als je ouder bent denk je soms echt 'what the hell zo herinner ik het me niet'.
Ghehehe alle disney fans komen in opstand. Ik vind zowieso 'kinderachtig' achterlijk. Wanneer is iets kinderachtig? Als iemand het toch leuk vind? Bovendien bevatten Disney films heel veel sarcastische en volwassenenhumor die kinderen niet begrijpen, en als je dan is terug kijkt als je ouder bent denk je soms echt 'what the hell zo herinner ik het me niet'.
Hahaha, vroeger vond ik de films van Disney geweldig. Nu kijk ik niet echt meer naar Disney films, maar oké. Ik vind niet dat je kan zeggen dat het kinderachtig is, want veel kinderlijke programma's slaan nergens op & gaan nergens over. En de Disney films gaan wel degelijk ergens over.
Disney is inderdaad niet kinderachtig.
Zo zit er ook Pirates of the Caribbean bij, en dat is niet echt iets voor de kleinere. Met die geraamtes en zo die je er te zien krijgt.
Dan nog; Ik heb laatst nog naar Oliver & Co en Pocahontas gekeken en ik luister nog regelmatig liedjes van Disney films.
Niks kinderachtig dus!
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.