• Om 23:49.
    Jij slaapt! Ik niet.
    Ik ging helemaal out serieus.

    En ik zei een keer tegen iemand om 24.45 ik ga nog even geschiedenis maken. 8D
    x

    Om het nog een beetje nuttig te houden, wie krijgt ook wel eens van die geniale smsjes in de nacht of verstuurd ze?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 9:05 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik krijg soms midden in de nacht een leeg smsje van een vriend van me.
    En dan te bedenken van 'hij heeft vast op het verkeerde knopje gedrukt'
    Best wel grappig :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kreeg eens 'Ik ben aan het slapen. Jij ook?' en een nacht later van diezelfde persoon, om 4 uur s'ochtends. 'Ik ben wakker, jij ook?'.
    En eens van een vriendin. 'Ik verveel me, en jij?' om 2 uur s'ochtends ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Assassin schreef:
    Hahaha x'D Ik hoop dat ik je niet heb wakker gemaakt, maar ik verveelde me zoooo erg, en ik kon niet slapen.

    Haha nee hoor. :'DD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nou, dan sms ik maar in dromenland of zo. Slapen ga ik niet verstoren door smsen, ghehe.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    om 3 uur midden in de nacht belt een vriedin mij
    prettige vakantie roept ze zo blij als iets(ze was vergeten dat ik op dat moment niet in een auto naar italie was)en mijn antwoord:prettige vakantie ik sliep


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    3 uur snachts "Grrrr".


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1 uur 's nachts: Zullen we alle blokfluiten op een stapel gooien en verbranden?
    Ze hoorde de hele tijd een blokfluit^^


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik heb meestal 's morgens smsen omdat ik 's avonds in slaap gevallen ben. Mijn gsm staat op stil dus ik hoor het nooit. En daardoor wordt ik niet wakker als ik er een krijg. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kreeg dit een keer van chantou om 5.36 : Hallo. Goedemorgen xd tering kom net pas uit de stad. Ben zo lam ;O ik dacht echt wtf xd


    when words fail, music speaks.

    Dit kreeg ik;

    Ghehe, Leen, ik kan niet slapen. Dus ga ik jou even smsen. Ik hoop dat je je mobiel uit hebt staan. Want ik wil je niet wakker maken!Ö BEN JE NU WAKKER? Sorry dan. ^^ Maar ach, van dit smsje word ik toch wel mooi. Dus ja, ik ga maar slapen, I guess? Hoop dat je hiet niet wakker van bent geworden. Oh ok, misschien toch wel.[a]



    DUSJA! =)


    everything, in time

    24 uur bestaat niet.
    Het is 0 uur.


    Jouw hart is mijn wereld.

    Naomy ging mij eens essemessen om precies 3.00

    nou, zaterdag ofzo kreeg ik 's nachts een sms'je dat er een veulentje dood was:(
    maar als mijn vriendin en ik samen zijn bellen we altyd 's nachts met jongens xD dat is vet hip. Maar verder krijg ik geen sms'jes 's nachts (nerd)


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik kreeg vanochtend een smsje met daarin: GOEIEMORGEEEEEEEN!<3
    ><


    Just a simple "I love you" (:

    Als ik op vrijdag of soms zaterdag 's nachts terugkom van het centrum, stuur ik Chiaar altijd een bericht met al mijn ervaringen. En dan stuur ik meteen ook altijd naar haar; goedemorgen, lekker geslapen?
    En wij vragen iedere morgen aan elkaar hoe de ander sliep. :'D