• Daniel Radcliffe (20) zal uit de kleren gaan in Harry Potter and the Deathly Hallows. Hoewel het management van de acteur geruchten over naaktscènes in de volgende Harry Potter-film eerder ontkende, heeft regisseur David Yates aan Video Business bevestigd dat Daniel naakt te zien zal zijn tijdens de 'horcrux-scènes'.

    De regisseur onthult dat er een scène zal zijn waarin een horcrux, drager van een gedeelte van Voldemorts ziel, zichzelf verdedigt door nachtmerries te produceren. Eén daarvan laat zien hoe Hermelien en Harry elkaar omhelzen en zoenen. "Het is een intrigerend en sensueel iets waar Ron Wemel op moet reageren en Dan gaat hiervoor uit de kleren."
    Bron.

    Haha, big failure.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oké.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    whaha,maar zie je hem dn ook helemaal naakt in het beeld staan? O.o


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Daar zit ik dus echt niet op te wachten ofzo ;o

    Dat wil ik dus niet zien! :X


    Let the Night embrace you

    xBabyxFacex schreef:
    whaha,maar zie je hem dn ook helemaal naakt in het beeld staan? O.o
    Ergens anders lees ik ''Hoofdrolspeler Daniel Radcliffe verschijnt in één scène poedelnaakt in beeld''. Dus ik denk 't wel ._.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 20:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ö
    Ocharme al die hevige 10jarige Harry Potter fans.
    Voor de iets oudere zal het wel een pak minder erg zijn (;


    The soul needs autumn.

    Leuk hoor, even leuk een filmpje kijken, krijg je hem naakt te zien >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Joker schreef:
    (...)Ergens anders lees ik ''Hoofdrolspeler Daniel Radcliffe verschijnt in één scène poedelnaakt in beeld''. Dus ik denk 't wel ._.

    ooww okii n_n


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    whhahaa, jha ik had het gister op Msn nieuws gelezen..
    En als het nouw Tom felton^(Acteur Draco) Was die uit de kleren gng had ik het nog niet zo erg gevonden denk ik.. Maar ik hoef Daniel egt niet naakt te zine hoor!! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joker schreef:
    (...)Ergens anders lees ik ''Hoofdrolspeler Daniel Radcliffe verschijnt in één scène poedelnaakt in beeld''. Dus ik denk 't wel ._.

    Poedels hebben nog altijd wel ergens een stukje haar waardoor je niet de hele poot/staart kunt zien ..
    Dus misschien daar ook niet .. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja hallo. Al die kinderen zullen zich een bult verschieten. En zelf zit ik er nu ook nou bepaald niet op te wachten oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat gaat echt niet gebeuren hoor mensen. Oké, die films zijn 12+ maar dan nog ga je hun niet naaktbeelden laten zien en het komt ook helemaal niet in het boek voor, dus ik zie geen enkele reden om het wel in de film te gaan doen.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 7:36 ]


    All was well.

    Ik las het vandaag, ja. *fjietfjuuw*
    Ik heb al een foto van hem naakt gezien, van toen in dat toneelstuk; Equus.
    Daarvoor moest ie ook uit de kleren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    > Verplaatst naar Film


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    LIZEPIET schreef:
    Dat gaat echt niet gebeurden hoor mensen. Oké, die films zijn 12+ maar dna nog ga je hun niet naaktbeelden laten zien en het komt ook helemaal niet in het boek voor, dus ik zie geen enkele reden om het wel in de film te gaan doen.

    Het staat wel in het boek. -wijst naar bladzijde 378- 'Ron scheurde me mijn kleren van mijn lijf, en streelde me zachtjes, terwijl Hermelien toe keek' x3

    [ bericht aangepast op 2 dec 2009 - 21:18 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3