• .. mijn mentor niet. =3

    Ze is gewoon zo bleeeh achtig -beetje moeilijk uit te leggen x'D =3-

    Die ik vorig jaar had was wel super aardig (A)

    Wie mag zijn/haar mentor ook niet?

    Zij mag mij niet, omdat ik nogal heel veel problemen heb gehad waar zij ook heel erg boos om was dat ze m'n moeder heeft gebeld, we heeft laten schorsen, en zo.
    Zij ziet dingen niet die er wel zijn. De oorzaak van al mijn problemen is zo achterbaks en scheinheilig als het maar kan maar "dat ziet ze niet".

    Ik mag haar niet.


    -

    Ik mag mijn mentor wel,maar met hem kan je geen serieus gesprek voeren,hij is te druk xD

    En mijn vorige vond ik fijner :X


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    In België is dat je klastitularis denk ik, dat is toch het zelfde? Mijn klastitularis valt wel mee, die is kei streng maar kan wel kei goed les geven
    Maar de vervangster van Frans haat ik echt, ik heb elke keer dat ik les van haar heb wel zin om iets naar haar hoofd te smijten >.< Gelukkig heb ik ze nog maar 3 lessen


    Live life limitless.

    ik mag de mijne wel.
    demijne is omin aardig,
    maar soms ookwel streng maar dat is tegen die té drukke kinderren.


    Smiling but close to tears.

    Ik mag mijn klastitularis ook,
    alleen op het moment niet want ze doet tijdelijk stom. Maar dat komt wel weer goed.

    jawel, die geeft ons snoep enzo.. =P en dies best wel aardig..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BADxDARKNESS schreef:
    Ik mag der wel. Ze vertrouwt me en ze helpt me om me echt verder te krijgen met me werk. Zo mag ik bijvoorbeeld wel bepaalde dingen doen en andere leerlingen niet, omdat die leerlingen al redelijk 'negatief populair' zijn op onze school wat betreft gedrag.

    Heb ik ook helemaal.
    Gaat ze huiswerk controleren, loopt ze langs mij en een vriendin van me. Pakt ze onze schriften en smijt ze ze zo terug. Zegt ze zo van: 'ach, jullie hóéf ik helemaal niet te controleren!'
    Was helemaal boos op zichzelf dat ze het in haar hoofd haalde om ons te controleren of we het hadden gemaaktxD.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    GIMMECOOKIES schreef:
    ik mag de mijne wel.
    demijne is omin aardig,
    maar soms ookwel streng maar dat is tegen die té drukke kinderren.
    (zip)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    die van mijn is een superlieve <3


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb 2 jaar een superlieve gehad, echt een schat. Altijd als je na moest blijven bij haar zat je daar serieus nog geen minuut en dan mocht je al weg. En ze begreep altijd alles als je ergens mee zat.

    Dit jaar heb ik ook wel een heule lieve mentor hoor (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik mag mijn mentor ook niet xD


    I live in myn own Cinderella story .

    nope, ze is zo dom..
    ze zeg elke week het zelfde 'over 2 weken moet je een stageplek hebben' week erna 'over 2 weken moet je een stageplek hebben' :S en ze deelt dingen niet uit dat wel moet, kijk te laat na, is zelf fout met dingen en geef ons de schuld


    Nvt

    Ghehehe het kan nog erger. ik mag alle docenten niet (: ik weet niet waarom maar ik heb gewoon een hekel aan school& alles en iedereen er omheen ;$

    Fictional schreef:
    Ik heb 2 jaar een superlieve gehad, echt een schat. Altijd als je na moest blijven bij haar zat je daar serieus nog geen minuut en dan mocht je al weg. En ze begreep altijd alles als je ergens mee zat.

    Dit jaar heb ik ook wel een heule lieve mentor hoor (:

    jij hebt geluk boterham.
    in de eerste had ik ook een vreselijke mentor-gaf ook dutis x'D-
    in de tweede een super lieve n_n
    en nu dit jaar een super sonisch stomme >< -geeft duits x'D-

    Fragile schreef:
    Ik mag mijn mentor wel. :Y)