• .. mijn mentor niet. =3

    Ze is gewoon zo bleeeh achtig -beetje moeilijk uit te leggen x'D =3-

    Die ik vorig jaar had was wel super aardig (A)

    Wie mag zijn/haar mentor ook niet?

    Ik mag de mijne wel. Degene die ik in de eerste had niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik mag de mijne niet, zij mag mij niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik mag der wel. Ze vertrouwt me en ze helpt me om me echt verder te krijgen met me werk. Zo mag ik bijvoorbeeld wel bepaalde dingen doen en andere leerlingen niet, omdat die leerlingen al redelijk 'negatief populair' zijn op onze school wat betreft gedrag.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Ik mag mijne wel behalve als ie vreselijk chagrijnig is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik had in de 2e een ongelooflijk stom mens. Ze had echt de pik op mij, en ik moest helemaal extra op gesprek en alles.
    Nu, in de 4e, heb ik wel een toffe mentor. Tenminste, voor zover ik dat kan beoordelen, want hij laat mentoruur altijd gewoon uitvallen. Dus eigenlijk spreek ik hem nooit :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik mag mijn mentor wel. :Y)

    Ikke!
    ze is lelijk,dik en oud en ze denkt dat ze hip is omdat ze een lelijk vod draagt met gaten ;x

    en ze maakt me chaggerijnig


    We can only learn to love by loving.

    Sentiment schreef:
    Ik mag de mijne niet, zij mag mij niet.

    zij 'mag' mij wel,
    ik haar al na 1 of 2 lessen niet =x

    Mijn mentor is cool (nerd)
    Hij is 24 en een ontzettende nerd! Hij heeft de hele tijd een gigantische lach op zijn gezicht en hij woont nog bij zijn vader die trouwens een ontzettende klootzak is --'
    Maar mijn mentor ruled gewoon :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Mijn mentor is fantastisch, echt waar!
    Hij doet zo veel voor onze klas, echt lief. En, hij is gewoon het perfecte voorbeeld van een mentor!


    Never run out of reasons to smile...

    Whipple schreef:
    (...)
    zij 'mag' mij wel,
    ik haar al na 1 of 2 lessen niet =x


    Ik mogt haar meteen al niet, omdat ik percé mee moest doen met sportdag terwijl ik ongesteld was. En daardoor dood ging van de buik + Hoofdpijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    OverMyHead schreef:
    Mijn mentor is cool (nerd)
    Hij is 24 en een ontzettende nerd! Hij heeft de hele tijd een gigantische lach op zijn gezicht en hij woont nog bij zijn vader die trouwens een ontzettende klootzak is --'
    Maar mijn mentor ruled gewoon :Y)

    haha :'D
    dat is vet :Y)

    mijn mentor heeft 2 of 3 kinderen, altijd een staart in, is heel klein, in duits altijd chaggie -ja, ik heb der ook voor duits x_x- en in klassenuur is ze heel vrolijk ineens -vaagheid :Y)-

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik mogt haar meteen al niet, omdat ik percé mee moest doen met sportdag terwijl ik ongesteld was. En daardoor dood ging van de buik + Hoofdpijn.

    is het een vrouw of man?
    =3
    en dat is gewoon gemeen, dat moet je toch snappen?

    Mijn mentor is de beste! Je kan met haar echt over álles praten en ze is Twilight verslaafd n__n


    Alis volat propriis.

    ik mag de mijne nie!!!!!!!! hij lijkt op mourice uit popstars!!! maar dan nog lelijker! hij stinkt naar rook en koffie


    DUDE! Get a life!!!