• Ik heb dus een nieuwe telefoon Nokia 5800 ExpressMusic. Ik wil er muziek op zetten zonder dat progammatje dat erbij zat, want dat werkt absoluut niet(loopt vast, sluit zichzelf af enz). Hoe ga ik dat doen?

    BVD.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    als dat niet werkt dan kunde na de winkel teruggaan want normaal geven ze dan een nieuw programmatje mee.

    Etoile schreef:
    als dat niet werkt dan kunde na de winkel teruggaan want normaal geven ze dan een nieuw programmatje mee.


    Ow, maar ik vind dat hele progamma niet fijn=.="


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had dat ook met mijn telefoon, maar bij mij kon ik muziek opzetten zonder dat programmatje. Dan opende ik een mapje, net zoals bij een mp3 en dan zette ik via daar mijn muziek er op.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik had dat ook met mijn telefoon, maar bij mij kon ik muziek opzetten zonder dat programmatje. Dan opende ik een mapje, net zoals bij een mp3 en dan zette ik via daar mijn muziek er op.


    Ik ben nu al zo gehecht aan mijn iPod dat dat me niet meer te binnen schoot, ik ga het eens proberen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    Ik had dat ook met mijn telefoon, maar bij mij kon ik muziek opzetten zonder dat programmatje. Dan opende ik een mapje, net zoals bij een mp3 en dan zette ik via daar mijn muziek er op.


    Dank je, dankzij jouw heb ik muziekjes op mijn telefoon!

    Slotje?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had dat ook met mijn Nokia N97! Maar dan kon je via zo'n ander programmatje wat er ook bij zat(en wat niet vast liep) muziek erop zetten.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.