• Voel jij je prettig op school?

    Zo ja, wat doe doe je dan?
    Zo nee, wat doe je dan?

    Heb je veel vriendinnen?
    Ben je tevreden over het aantal?
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]
    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    [naar haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij haar zijn etc.]
    Wat doe je als je iemand niet mag?

    Kan jij je goed concentreren op school?
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?

    Roddel jij?
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Weet je of er geroddelt word over jou?

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?

    Zou je op alle vragen een goed antwoord willen geven? Wat meer uitleg zou fijn zijn.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Voel jij je prettig op school?
    Ja! School voelt bijna vertrouwd aan ~
    Zo ja, wat doe doe je dan?
    Plezier hebben met vriendinnen en vrienden, leuke jongens spotten, leren, huiswerk maken etc.~
    Heb je veel vriendinnen?
    Ja! ~
    Ben je tevreden over het aantal?
    Zeker ~
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]
    Aardig, vrolijk en betrouwbaar. ~
    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    Veel ~
    Wat doe je als je iemand niet mag?
    Negeren ~
    Kan jij je goed concentreren op school?
    Jups. ~
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?
    Frans, techniek, Nederlands ~
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?
    Meestal trek ik mijn mond dan wel open, ligt eraan. ~
    Roddel jij?
    Ik roddel niet rot, ik roddel aardig, denk ik... ~
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Nee, helemaal niet. ~
    Weet je of er geroddelt word over jou?
    Tuurlijk, dat zal vast wel, maar dat zou ik niet willen weten. ~
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    De verlegen maar aardige. Maar aan de andere kant ook weer de vrolijke maar lelijke, want ik heb het liefst vrolijke mensen om mij heen, ik wordt namelijk nog al gauw aan gestoken door gevoelens van andere mensen ~

    Voel jij je prettig op school? Ja

    Zo ja, wat doe doe je dan? Gewoon, les volgen?:'D


    Heb je veel vriendinnen? Ja
    Ben je tevreden over het aantal? Ja
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen] Betrouwbaar&Aardig&Open
    Wat zou jij doen voor een vriendin? Wat zij vraagt :'D

    Wat doe je als je iemand niet mag? Gewoon, negeren : D

    Kan jij je goed concentreren op school? Ja
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?Geschiedenis, Wiskunde &' Bio.
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?Het zeggen, natuurlijk.

    Roddel jij? Soms.
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?Nee, want de mensen waarover ik roddel, hebben ook over mij geroddelt
    Weet je of er geroddelt word over jou?
    Ja, dat weet ik. En ja, dat doen ze.
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    Verlegen en aardige.

    x


    - hoi ;D

    Voel jij je prettig op school?
    Jazeker. Ik voel me er veilig! In de lessen ben ik meestal onrustig, ik ben pas rustig als ik eet ;$ En in de pauze ga ik óf naar mijn vriend of ergens bij een groepje vriendinnen staan.

    Heb je veel vriendinnen?
    Ja heel veel, maar ik heb 8 vriendinnen waar ik het meest mee omga, op school dan.

    Ben je tevreden over het aantal?
    Ja, niet teveel niet te weinig.

    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben?
    - Betrouwbaar
    - Iemand die met me meeloopt en die het ook even zegt als ze weggaat
    - Gevoel voor humor, ik hou van lachen.

    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    Alles wat ze wil, als het maar serieus blijft.
    Mijn beste vriendin heeft bijvoorbeeld een ziekte, M.E. Dat is een vermoeidheidsziekte waardoor ze niet naar school kan. Ik ga dagelijks bij haar langs.

    Wat doe je als je iemand niet mag?
    Diegene arroganter aankijken dan mijn hoofd al staat, of negeren, of ik zeg gewoon wat ik denk.

    Kan jij je goed concentreren op school?
    Nee, alleen als ik eet tijdens de lessen. Vraag me niet waarom.

    Wat vind jij de stomste vakken?
    Biologie, Wiskunde en Lichamelijke opvoeding.

    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?
    Ik maak er een opmerking over, en dan expres keihard.

    Roddel jij?
    Ja, ik roddel en dat is normaal. Iedereen roddelt, waarom zou ik het niet mogen? Ik voel me daarom ook niet schuldig, diegene heeft het echt aan zichzelf te danken (: En ja, er word vaak genoeg over mij geroddeld. I don't give a fuck.

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.. De vrolijke, maar lelijke?
    De populaire zoiezo niet. Ik kan er niet tegen als mensen zich populairder gedragen dan mij en dus mij als meeloper beschouwen. De lelijke ook niet, want ik heb er best wel een hekel aan om met lelijke mensen te lopen, het spijt me zeer. Dus dan blijft alleen nog de verlegen maar aardige over.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 19:54 ]


    a figment of your imagination

    Voel jij je prettig op school?
    ja hoor (:
    Zo ja, wat doe doe je dan?
    plezier maken met vriendinnen, opletten, sommige leraren het leven zuur maken (ja ik vind dat leuk xd), ehm me niet te veel druk maken om sommige dingen waar ik me buiten school wel druk om maak..
    Zo nee, wat doe je dan?

    Heb je veel vriendinnen?
    Ik heb er genoeg. Ik heb er 5 die bij mij op school zitten, en dan heb ik er nog die niet bij mij op school zitten (: Maar ze zijn niet allemaal even goede vriendinnen, met sommige is mijn band beter dan met andere (:
    Ben je tevreden over het aantal?
    Ja hoor (:
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]
    betrouwbaar, aardig en behulpzaam
    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    [naar haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij haar zijn etc.]
    Ehm, als ik dat op moet schrijven ben ik lang bezig, maar als het echt een goede vriendin is dan echt heeel erg veel. Ooit ben ik eens midden in de nacht zo rond 3 uur nog op de fiets naar een vriendin gegaan die 8km bij me vandaan woont en waar ik een heel stuk langs een bos af moet.. omdat ze me nodig had.. :x
    Wat doe je als je iemand niet mag?
    die persoon negeren, en als ze mij iets doen dan doe ik iets terug (a)
    Kan jij je goed concentreren op school?
    Ja.. over het algemeen wel.. behalve als ik echt heel hyper ben, dan niet.
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?
    Economie en Frans
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?
    Dan kom ik voor mijn mening uit en zeg ik wat ik er van vind en dat ik het er niet mee eens ben. En ja zo ga ik dus ook discussies aan. Maakt me niet uit met wie, docent of leerling.. Het is voor mij hetzelfde, als het me niet zint of ik ben het er niet mee eens dan zeg ik dat (:
    Roddel jij?
    Ehm.. nouja de personen waarover ik praat weten wat ik van ze vind dus echt roddelen vind ik het niet.. en die personen weten ook wat ik zeg want soms horen ze het ofzoo..
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Weet je of er geroddelt word over jou?
    Jaa, dat wordt er zeker xd

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    De vrolijke, maar lelijke.. het gaat namelijk niet om uiterlijk maar om innerlijk!

    Zou je op alle vragen een goed antwoord willen geven? Wat meer uitleg zou fijn zijn.
    Dat heb ik gedaan (: en ik hoop dat je er wat aan hebt.. en als je ergens nog iets extra's wil weten kun je het gewoon vragen (:

    xx


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Voel jij je prettig op school? Nee >.<
    Zo nee, wat doe je dan? Tekenen :]
    Heb je veel vriendinnen? Redelijk
    Ben je tevreden over het aantal? Ja ^^
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? Lief, beetje sarcastisch en ze moet te vertrouwen zijn =']
    Wat zou jij doen voor een vriendin? Heel veel (:
    Wat doe je als je iemand niet mag? Negeren o.o'
    Kan jij je goed concentreren op school? Nee
    Allemaal ? ;o
    Niks ;d
    Nee
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke? De verlegen, maar de aardige :')


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Voel jij je prettig op school? Nee >_<
    Zo nee, wat doe je dan? Tekenen ;d
    Heb je veel vriendinnen? Redelijk (:
    Heb je veel vriendinnen? Ja ^^
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? Lief, beetje sarcastisch en ze moet te vertrouwen zijn :]
    Wat zou jij doen voor een vriendin? Heel veel n.n
    Wat doe je als je iemand niet mag? Negeren ._.
    Kan jij je goed concentreren op school? Nee ;|
    Wat vind jij de stomste vakken ? Gewoon allemaal? ;o
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas? Niks o.o'
    Roddel jij? Nee
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    verlegen, maar de aardige =']


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Voel jij je prettig op school? Jap, ik snap niet waarom ik ooit van die school ben weggegaan, gelukkig dat ik van mijn ouders weer terug mocht. Heus, éér je weg bent weet je pas wat je echt aan die school mist.
    Zo ja, wat doe doe je dan? Handel


    Heb je veel vriendinnen? Ik heb 3 vrienden (RL) waarvan ik ze ook echte vriendinnen kan noemen, en altijd veel plezier mee kan maken. Natuurlijk zijn er hier op Q ook een paar waar ik alles tegen kan vertellen, en ik ze ook vrienden noem, maar dat is anders. Ik heb nog veel andere vrienden, maar die betekenen heel wat minder voor me dan deze 3 eerste.
    Ben je tevreden over het aantal? offcoursee .
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen] Humor/Vertouwen/en, Eerlijk. ? ghaa
    Wat zou jij doen voor een vriendin? Veel, ghaha .

    Wat doe je als je iemand niet mag? Als ze iets tegen hem zegt, maak ik dat vaak belachelijk ;x Of als ze er bij komt staan dan lach ik der uit, of zeg ik opeens niets meer of, kijk ik haar heeeeel vies aan :'D

    Kan jij je goed concentreren op school? Ja

    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]? Frans/Aardr/Wetenschappen

    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas? Gewoon mijn mening zeggen, ghahah :'D

    Roddel jij?
    Ja, en iedereren die hier nee op antwoord, liegt. heus, iedereen roddelt. Over mijn 'echte' vrienden roddel ik niet, maar over andere mensen wel. Niet dat dat altijd slecht is.

    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt? Nee :'D

    Weet je of er geroddelt word over jou? Over iedereen wordt er geroddelt.

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?


    Vrolijk maar lelijk,
    zowizo :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Voel jij je prettig op school?
    Soms, ligt er een beetje aan welke vakken ik heb enzo..

    Zo ja, wat doe doe je dan?
    Lol maken met vriendinnen & leren zal ook moeten gebeuren jammergenoeg
    Zo nee, wat doe je dan?
    -
    Heb je veel vriendinnen?
    Ik heb echt 2 besties<3, de rest zijn gewoon goede vriendinnen :]
    Ben je tevreden over het aantal?
    Jahoor.
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]
    Lief, aardig, en vooral te vertrouwen!
    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    [naar haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij haar zijn etc.]
    Alles wat ze nodig had. :]
    Wat doe je als je iemand niet mag?
    Zoveel mogelijk ontwijken & negeren.
    Kan jij je goed concentreren op school?
    Ja, maar soms ook niet.
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?
    Maar 3? D: Eigenlijk allemaal, maar de ergste zijn toch Gym, Techniek en Nederlands.
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?
    Ligt er aan waar we het over hebben. Soms zeg ik er wat van, soms ook niet.
    Roddel jij?
    Soms.
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Soms wel ja, soms ook niet.
    Weet je of er geroddelt word over jou?
    Ik denk het wel, over iedereen wel denk ik..
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    De verlegen maar aardige denk ik :]


    xx.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 20:41 ]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3

    Voel jij je prettig op school? Nee ;d

    Zo ja, wat doe doe je dan?
    Zo nee, wat doe je dan? Niks? x)

    Heb je veel vriendinnen? GEEN ;d
    Ben je tevreden over het aantal? Natuurlijk!
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? Ze moet te vertrouwen zijn, grappig en ze moet goed kunnen luisteren. ;p[maximaal 3 invullen]
    Wat zou jij doen voor een vriendin? Alles (: Als het maar een echte vriendin is.
    [naar haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij haar zijn etc.]
    Wat doe je als je iemand niet mag? Dan negeer ik die.
    Kan jij je goed concentreren op school? Ja.
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]? Godsdienst & Wiskunde.
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas? Niks. o.o Mijn mening is heilig ;p

    Roddel jij? Nop.
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Weet je of er geroddelt word over jou? Oja! Elke dag! ;d (serieus)

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke? De stoere en populaire maar soms bitcherige. Daar kan je je tenminste mee amuseren. o.o

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 22:45 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 23:12 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    [ bericht aangepast op 15 dec 2009 - 23:02 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    rionnag schreef:
    rionnag schreef:
    Voel jij je prettig op school?we hebben een superschool!maar niet echt een super klas....

    Zo ja, wat doe doe je dan?
    nou jah ik heb wel een groep vrienden uit klas 3,4 en 5
    Zo nee, wat doe je dan?nou ik ben gewoon een buitenbeentje

    Heb je veel vriendinnen?
    valt wel mee 4 hele goede(2 op school)
    Ben je tevreden over het aantal?jah denk het wel meer vrienden is leuk maar het gaat erom of ik ze kan vertrouwen
    Welke eigenschappen Moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]ik moet haar kunnen vertrouwen,ze moet met me mee kunnen leven,en ik moet een goed gesprek met haar kunnen voeren
    Wat zou jij doen voor een vriendin?uhm ik denk best veel als ik het ook maar een beetje terug krijg niet dat ik alles voor haar doe en zij niks voor mij.
    [naar Haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij Haar zijn etc.]
    Wat doe je als je iemand niet mag?uhm met rust laten,als ze vervelend doen kan ik best vervelend terug doen

    Kan jij je goed concentreren op school?niet echt mijn gedachten gaan altijd ergens anders heen
    Wat vind jij de Stomste vakken [maximaal 3]?wiskunde,geschiedenis en biologie
    Wat doe / zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt woord in de klas?uhm ik zeg mijn mening en als ze het niet accepteren moeten ze het zelf maar weten

    Roddel jij?jah soms wel maar alleen als ik diegene echt niet mag anders niet
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?jah altijd het is toch roddelen hoe vervelend lt?diegene ook is
    Weet je er van geroddelt woord over jou?niet altijd maar er wordt wel veel groddelt over mij ik denk wel ik weet de waarheid en mijn vriendinnen ook en dat is de belangrijkste maar toch voel ik me dan wel rot

    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je Moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? van .... De vrolijke, maar lelijke?ik denk dat ik vriendin kan woorden met alledrie maar die populaire niet echt ik heb alleen maar vriendinnen die erg van me verschillen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    f


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Voel jij je prettig op school?
    Zeker weten!
    Zo ja, wat doe je dan?
    Nou, gewoon, 4VWO, wat bedoel je XD?
    Zo nee, wat doe je dan?
    Heb je veel vriendinnen?
    Best wel ja ^^
    Ben je tevreden over het aantal?
    Het gaat mij echt niet om het aantal, maar om de vriendschap.
    Welke eigenschappen moet een vriendin hebben? [maximaal 3 invullen]
    Humor, ze moet humor hebben, en slim zijn.
    Wat zou jij doen voor een vriendin?
    [naar haar toe gaan als ze ziek is, haar steunen, altijd bij haar zijn etc.]

    Dat ligt aan de situatie
    Wat doe je als je iemand niet mag?
    Niets. Negeren. Niets dus.
    Kan jij je goed concentreren op school?
    Jep
    Wat vind jij de stomste vakken [maximaal 3]?
    Alleen gym
    Wat doe/zeg je als je ergens niet mee eens bent, als er wat gezegt word in de klas?
    Een discussie aangaan x'D
    Roddel jij?
    Duuuuh :P
    Zo ja, voel jij je schuldig als je roddelt?
    Soms, als het echt te ver gaat, maar dat gebeurt niet zo vaak.
    Weet je of er geroddelt word over jou?
    Vast wel, I don't give a fuck ^^
    Stel. Er zijn maar 3 meisjes die je kent, en je moet er 1 uitkiezen die je het leukst vind. Welke zou je kiezen: De verlegen, maar de aardige? De stoere en populaire maar soms bitcherig? of.... De vrolijke, maar lelijke?
    Hmmm.. niet de populaire in ieder geval die types daar kan ik echt niet mee opschieten. Dus nummer 1 of 3.


    Life is hard and then we die