• Ja, dat wil ik even weten.
    En ajb geen 'soms, een beetje, zozo,' ofzo, gewooon, gelukkig, of onglukkig.

    Ikzelf ben gelukkig.


    - hoi ;D

    Ik vind het zo groot om te zeggen dat je gelukkig bent. x]
    Like, het is wel oke, opzich, maar ik haat ook genoeg dingen.
    Dat ik bv elke dag naar mn werk moet vind ik geen pretje, sorry. 't maakt nou niet dat ik uitkijk naar morgen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:29 ]

    Ik ben gelukkig. Ik heb natuurlijke enkele problemen, maar dat hoort nu eenmaal bij het leven.


    Never run out of reasons to smile...

    Hm, over het algemeen wel denk ik. Er zijn zo minder leuke dingen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Shenanigan schreef:
    (...)
    In die zin. Ik dacht meer ziek al in: niet goed wijs.

    Nee tuurlijk niet :'D Ik neem aan dat niemand het leuk vind om ongelukkig te zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Luctus schreef:
    (...)
    Hoezo erg? Niet idereen is altijd happy,dat is normaal.Toch?

    Ik bedoel meer van: als je kijkt hoeveel mensen ongelukkig hebben geantwoord op de vraag is dat aantal best groot.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Ja, da's wel waar.
    Maar bij jou gaat het nu over een jongen.
    Ben jij ook met je familie, vriendinnen, en weet ikveel wat allemaal ongelukkig dan?
    Mijn papa heeft problemen en het is niet leuk om hem zo ongelukkig te zien. Met mijn vriendinnen en cijfers ben ik gelukkig. Maar weet je? Door dat ik met mezelf in de knoop zit, ben ik verward -logisch- en zelfs bij de dingen die niks met die persoon te maken hebben die me gelukkig maken, voel ik niet dat ik gelukkig ben. Leegheid, dat is wat ik voel. Dat betekent dus dat ik niks voel, geen geluk, geen ongeluk, alleen verwardheid. Behalve als ik bij die persoon ben, dan voel ik me goed, héél goed.


    Only losers can act the way you do

    Cherished schreef:
    Ik vind het zo groot om te zeggen dat je gelukkig bent. x]
    Like, het is wel oke, opzich, maar ik haat ook genoeg dingen.
    Dat ik bv elke dag naar mn werk moet vind ik geen pretje, sorry. 't maakt nou niet dat ik uitkijk naar morgen.

    Ik vind het juist groot om te zeggen dat je ongelukkig bent.
    Ik bedoel, je hebt eten, drinken, familie, vrienden, een huis, onderdak, ...
    En dan zijn er een paar dingen die je ongelukkig maken, maar dat hoort erbij.
    Mijn mening. :')


    - hoi ;D

    Confessions schreef:
    (...)
    Ik bedoel meer van: als je kijkt hoeveel mensen ongelukkig hebben geantwoord op de vraag is dat aantal best groot.

    Moet je eens weten hoeveel er dat zijn over heel de wereld, als er dat hier al zo'n groot aantal zijn.

    Ik heb mijn vriendinnen waarvan ik zielsveel hou, waaronder ook enkele van jullie. Mijn cijfers zijn over het algemeen goed en er zijn geen problemen binnen mijn familie. Buiten een paar wijven op mijn school die achter m'n rug roddelen terwijl ze me niet kennen, ben ik dus heel gelukkig. (:


    All was well.

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Ik vind het juist groot om te zeggen dat je ongelukkig bent.
    Ik bedoel, je hebt eten, drinken, familie, vrienden, een huis, onderdak, ...
    En dan zijn er een paar dingen die je ongelukkig maken, maar dat hoort erbij.
    Mijn mening. :')

    Ik zei ook niet dat ik ongelukkig was ;)

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Moet je eens weten hoeveel er dat zijn over heel de wereld, als er dat hier al zo'n groot aantal zijn.

    Ja dat was dus ook mijn punt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik zei ook niet dat ik ongelukkig was ;)

    Nee hoor, maar met 'je' bedoel ik niet jou maar het algemeen (:


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Nee hoor, maar met 'je' bedoel ik niet jou maar het algemeen (:

    Haha nee oke, maar ik vind het te zwartwit om een van beide te kiezen. Dus ik geef je daarin gelijk.

    MERELKLAAS schreef:
    (...)
    Ik vind het juist groot om te zeggen dat je ongelukkig bent.
    Ik bedoel, je hebt eten, drinken, familie, vrienden, een huis, onderdak, ...
    En dan zijn er een paar dingen die je ongelukkig maken, maar dat hoort erbij.
    Mijn mening. :')

    Wie zecht dat we familie of vrienden hebben? Er zijn trouwens wel meer reden om ongelukig te worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Luctus schreef:
    (...)
    Wie zecht dat we familie of vrienden hebben? Er zijn trouwens wel meer reden om ongelukig te worden.

    De meesten dan.(cat)


    - hoi ;D