• Ja, dat wil ik even weten.
    En ajb geen 'soms, een beetje, zozo,' ofzo, gewooon, gelukkig, of onglukkig.

    Ikzelf ben gelukkig.


    - hoi ;D

    Jezus, wat een depressies hier Ö
    Ikzelf ben gelukkig. Natuurlijk zijn er ook wel mindere dingen in mijn leven, maar ik zou het echt niet anders willen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    MERELKLAAS schreef:
    Hoezo jullie allemaal niet? oô


    Omdat sommige persoonlijke problemen hebben, met zich zelf in de knoop zitten, niet weten hoe ze zich moeten voelen, zich enkel vrolijk voordoen ook al zijn ze het niet? (als je ze kent en ze zich vrolijk voordoen)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gelukkig.
    alleen ongelukkig om me cijvers.
    maar verder wel gelukkig.


    Smiling but close to tears.

    Eigenlijk is het best ziek om te zien hoeveel mensen alleen al hier ongelukkig zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk het wel, ja :')

    Nopeej.


    I build a house for your bones!

    over het algemeen wel,
    maar er zo wel veel dingen die me ongelukkig maken =3

    Over het algemeen denken hea ;]
    Niet aan 1 ding ofzo denken ^-^


    - hoi ;D

    MERELKLAAS schreef:
    Hoezo jullie allemaal niet? oô
    Er zijn waarschijnlijk veel mensen met persoonlijke problemen. Bijvoorbeeld als ikzelf, je kunt het niet echt een probleem noemen. Maar dat 'probleem', verliefd zijn op iemand die ik móet vergeten, maakt me onzeker. Het doet me twijfelen en ik weet niet wat ik voel. Ik voel me leeg, maar tegelijkertijd gaan er ontzettend veel emoties door me heen. Je bent nog jong, ik ook, maar jij bent één jaar jonger. Jongere mensen hebben over het algemeen minder problemen, ze maken van minder dingen een probleem, denk ik. Ik zeg niet dat ze geen problemen kunnen hebben, maar je weet wel wat ik bedoel.


    Only losers can act the way you do

    Confessions schreef:
    Eigenlijk is het best ziek om te zien hoeveel mensen alleen al hier ongelukkig zijn.

    Ziek?

    MERELKLAAS schreef:
    Hoezo jullie allemaal niet? oô

    Voor mij,geen idee.Dat is het probleem juist.Ik hbe een gevoel,bij mijn hard(letterlijk) en ik weet niet wat het is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Roulette schreef:
    (...)Er zijn waarschijnlijk veel mensen met persoonlijke problemen. Bijvoorbeeld als ikzelf, je kunt het niet echt een probleem noemen. Maar dat 'probleem', verliefd zijn op iemand die ik móet vergeten, maakt me onzeker. Het doet me twijfelen en ik weet niet wat ik voel. Ik voel me leeg, maar tegelijkertijd gaan er ontzettend veel emoties door me heen. Je bent nog jong, ik ook, maar jij bent één jaar jonger. Jongere mensen hebben over het algemeen minder problemen, ze maken van minder dingen een probleem, denk ik. Ik zeg niet dat ze geen problemen kunnen hebben, maar je weet wel wat ik bedoel.

    Ja, da's wel waar.
    Maar bij jou gaat het nu over een jongen.
    Ben jij ook met je familie, vriendinnen, en weet ikveel wat allemaal ongelukkig dan?


    - hoi ;D

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ziek?

    Ja, jeweetwel. Ziekelijk? Erg?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    (...)
    Ja, jeweetwel. Ziekelijk? Erg?

    In die zin. Ik dacht meer ziek al in: niet goed wijs.

    Confessions schreef:
    (...)
    Ja, jeweetwel. Ziekelijk? Erg?

    Hoezo erg? Niet idereen is altijd happy,dat is normaal.Toch?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall