• De stelling van vandaag luidt:
    Internet zorgt ervoor dat mensen asocialer worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    neeeee

    ik ben zelfs socialer geworden (via msn praat ik nu veel en met die zelfde personen praat ik ook in really life ^-^)


    you were born original don't die as a copy

    is dat zo :S nooit gemerkt xD


    You Lack Hatred

    BadThoughts schreef:
    Ik ben sowieso al asociaal.
    Ik ben dat van mezelf.
    In het echte leven ben ik asociaal maar op internet ben ik zeer sociaal.

    Ik ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haha, dat is een goede! Daar ben ik het dus zwaar mee ONEENS. Kom op zeg, het karakter en de instelling van de persoon zelf is het gene wat bepaald of een mens asociaal is of sociaal.

    Vind ik


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Marihuana schreef:
    Ligt eraan. De een is juist socialer op het internet, maar een ander kan weer heel asociaal doen op het internet omdat je elkaar niet ziet.
    Dus ik ben het er zowel eens als oneens mee.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Oneens. Tenminste, ik vind zelf dat ik er niet asociaal van word. Maar dat kan bij andere mensen wel anders zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Confessions schreef:
    Oneens. Tenminste, ik vind zelf dat ik er niet asociaal van word. Maar dat kan bij andere mensen wel anders zijn.

    Confessions schreef:
    Oneens. Tenminste, ik vind zelf dat ik er niet asociaal van word. Maar dat kan bij andere mensen wel anders zijn.

    Confessions schreef:
    Oneens. Tenminste, ik vind zelf dat ik er niet asociaal van word. Maar dat kan bij andere mensen wel anders zijn.


    Only losers can act the way you do

    oneens


    Everyone smiles in the same language.

    Veel mensen durven wel meer op het internet, en schelden gebeurt daar dan ook vaker dan in het echt enzo. Echt, ik haat het als iemand niet het lef heeft omdat soort dingen gewoon in je gezicht te zeggen.
    Wat mij betreft kan je niet zeggen dat internet asocialer maakt, maar de echt asociale mensen doen nu eenmaal nog asocialer op internet.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Of net niet? Hangt er ook wel vanaf wat je op internet doet.


    Some people make the world special just by being in it

    aan de eene kant wel..
    Maar aan de andere kant ook weer niet..
    tegenwoordig zitten mensen liefer achter de pc dan buiten
    *Kijk Voral niet naar haarzelf ;x*
    Maar het licht aan de Site's waar op je zit eh..
    Ik bedoel,, hierzo leer je ook gewoon weer nieuwe mensen kennen..
    En ga je naar Meetings om ze Real te zien..
    Niet echt Associaal tog ? [a]
    OKe,, mischien de meeting opzichzelf wel.. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    niet perse.want door internet wordt je socialer met andere mensen of nog steeds u vrienden. je leert er zelfs andere culturen mee kennen.Het is wel zo dat je met de mensen in je omgeving dan meestal minder mee omgaat.maar bij ne gsm is dat toch ook?


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.