• Kijk maar. :9~
    Foto
    Klikkie
    Ghehe.


    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:25 ]

    Ik kijk niet, ik ben bang voor clowns. Sorry liefje, straks krijg ik nog nachtmerries. ;')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind je best een knappe clown. :$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahahah idioot dat je bent! Eric vind het in ieder geval grappig :'DD. Hahah nu hebben we allebei beroemde stalkers :'DD. -kruipt bij nader inzien toch maar zielig weg in een hoekje-


    Wie du mir, so ich dir.

    Aaaarhg O___o"
    Nee grapje, ik ben sinds gisteren over mijn clownsfobie in, door een grappig filmpje over een clown n__n"


    Alis volat propriis.

    Silbermond schreef:
    Hahahah idioot dat je bent! Eric vind het in ieder geval grappig :'DD. Hahah nu hebben we allebei beroemde stalkers :'DD. -kruipt bij nader inzien toch maar zielig weg in een hoekje-

    Ghehe, shh! :x

    Silbermond schreef:
    Hahahah idioot dat je bent! Eric vind het in ieder geval grappig :'DD. Hahah nu hebben we allebei beroemde stalkers :'DD. -kruipt bij nader inzien toch maar zielig weg in een hoekje-

    Zijn ze zo stalkerig dan!? O.o

    @Prodigy,
    Ik haat clowns, maar jij bent een mooie clown!^^


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Zijn ze zo stalkerig dan!? O.o

    @Prodigy,
    Ik haat clowns, maar jij bent een mooie clown!^^
    Haha uhh ja :'DD Moet je maar eens letten op die tweets bijvoorbeeld. Ze gaan nergens over maar als je er langer over nadenkt en het vergelijkt, dan valt het gewoon te erg op. Dat geld trouwens ook voor mijn eigen tweets, ghehe. Waarschijnlijk snappen mensen die me kennen er geen flikker vna terwijl er achter iedere zin een heel verhaal verstopt zit -doet geheimzinnig-

    @Decoy Je moest is weten hoe knap Jolien is!! :9~ -haha dat klinkt obsessed!!- Jolien ik ben obsessed van joU!!!! :9~(duivel)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 22:57 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Haha uhh ja :'DD Moet je maar eens letten op die tweets bijvoorbeeld. Ze gaan nergens over maar als je er langer over nadenkt en het vergelijkt, dan valt het gewoon te erg op. Dat geld trouwens ook voor mijn eigen tweets, ghehe. Waarschijnlijk snappen mensen die me kennen er geen flikker vna terwijl er achter iedere zin een heel verhaal verstopt zit -doet geheimzinnig-

    @Decoy Je moest is weten hoe knap Jolien is!! :9~ -haha dat klinkt obsessed!!- Jolien ik ben obsessed van joU!!!! :9~(duivel)

    Ik kan hun tweets niet lezen, of doen ze niet undercover werken? XD


    -

    STRIFLICIOUS schreef:
    (...)
    Zijn ze zo stalkerig dan!? O.o

    @Prodigy,
    Ik haat clowns, maar jij bent een mooie clown!^^

    Thank you. <3

    @ Kirs, gaan we nou eindelijk trouwen of hoe zit dat? Like, je blijft maar met me flirten en al dag getik op hyves! oO

    Decoy schreef:
    Ik vind je best een knappe clown. :$

    Gaan we nou trouwen? :9~

    Prodigy schreef:
    (...)
    Gaan we nou trouwen? :9~

    Met jou altijd! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahaaa :'D
    Je bent echt héél eng hoor, ik werd bang van je ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Hahaaa :'D
    Je bent echt héél eng hoor, ik werd bang van je ;x

    Ik wist het wel !