• Nou, ik ging dus douchen, maar toen zag ik één of ander cosmetica staaltje liggen. Nieuwsgierig als ik ben, moest ik het gewoon uitproberen. (cat)

    Het bleek zo'n soort liquid spul te zijn voor op je gezicht, water-proof met alles erop en eraan. Dus ik op mijn gezicht smeren en in de helft van mijn hals was ik gestopt met smeren.

    En toen was ik kakoranje. :Y)

    Maar toen moest ik het dus afwassen, ging het er niet meer af, hahaha. Echt alles hing vol: handdoek, washandje, spiegel, douchewand, noem maar op. Zelfs m'n haar hing vol. En ik maar schrobben, na een half uur was het eindelijk weg, hahahaha.

    Check voor foto's en niet letten op m'n face, mijn haar was net omhooggestoken om te douchen en ik kijk heel erg raar en hahahah, ja op z'n Joliens. :'D

    Face
    Hals
    En hoerebarbie blik :9~
    Ghehe.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:25 ]

    Hahahaha. En die blog is gewoon geniaal. :')

    Was het niet gewoon bruin zonder zon creme? Dat had ik een keer. Zaten er allemaal oranje vlekken :S xD

    Jolla, jij hebt wel een lekkere hoere barbie blik. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Jolla, jij hebt wel een lekkere hoere barbie blik. :9~

    Thankjoe, maaj presios husbant. :9~

    Prodigy schreef:
    (...)
    Thankjoe, maaj presios husbant. :9~

    No thanks maai deer husbant :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hahaha :'D


    Just a simple "I love you" (:

    ik zie het niet zo echt .. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.