• wat vinden jullie van Straight edgers ?
    ik heb niks anders dan respect voor ze ! :')

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 21:06 ]

    Suffocation schreef:
    wat vinden jullie van Straight edgers ?
    ik heb niks anders dan respect voor ze ! :')
    als er zijn die niet weten wat het is lees Korte samenvatting

    Als die mensen dat leuk vinden x')
    Ik denk wel dat ik het zelf niet zou kunnen, het is wel veel om te ontzeggen, maar als ik het écht zou willen vast wel. Dus ook wel respect voor ze.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het straf dat ze die levensstijl kunnen behouden. Ik zelf zou het nooit kunnen.


    Never run out of reasons to smile...

    Moeten ze zelf weten :')

    Boeit me niet echt eigenlijk. Ze moeten het maar zelf weten, ik zal het niet kunnen in ieder geval.

    Ik probeer een straightedger te worden.
    Qua drank, drugs en roken dan :']
    Zwaar respect and I mean it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Respect voor ze. Ik zou niet kunnen leven zonder vlees.

    zo'n gast bij ons op school is Straight Edge, die loopt ook met zo'n huge kruis op z'n hand enzo xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cherished schreef:
    Moeten ze zelf weten :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Straight edge (of afgekort sXe) is een levenshouding die vooral populair is onder jongeren uit de muziekgenres punk, hardcore punk, metalcore en emocore

    Typisch, bij mij in de buurt staan de alto's e.d. er juist om bekend dat ze veel roken en drugs gebruiken.
    Maar meer on-topic: ik heb diep respect voor mensen die het volhouden, al rook ik niet, gebruik ik geen drugs e.d. en drink ik niet veel.
    Echt, erg knap van die mensen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Moeten ze allemaal lekker zelf weten.
    Ik ga me er pas druk om maken als het verplicht wordt want ik was toch echt niet van plan om zo'n levensstijl te hebben. Gaat te ver, vind ik dan.


    -

    respect!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Typisch, bij mij in de buurt staan de alto's e.d. er juist om bekend dat ze veel roken en drugs gebruiken.
    Maar meer on-topic: ik heb diep respect voor mensen die het volhouden, al rook ik niet, gebruik ik geen drugs e.d. en drink ik niet veel.
    Echt, erg knap van die mensen.

    Ja inderdaad, en mensen vinden het vreemd dat ik niet drink o.O
    In het Altoparkje wordt altijd wel aan softdrugs en roken en bier gedaan. Wil je bij de club horen? Drink dan bier. Gatverdamme =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ik roken, drugs en alcohol ook ranzig, en ik weet zeker dat ik de eerste twee nooit lekker zal gaan vinden, maar later ga ik echt wel wat drinken. Niet over de top, wat drank op een avond etc. is niet erg.
    Maar zonder vlees leven, zou ik echt niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 22:21 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Moeten ze zelf weten, maar het lijkt mij best moeilijk. Zelf vind ik feestjes veel leuker met alcohol, dan zonder.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.