• Want we hadden geschiedenis S.O. en toen iedereen klaar was, ging de leraar vertellen over wat leerlingen gingen doen, als ze klaar waren.

    En eentje deed 'ie na, en ik lag dubbel. :'DD
    En ik kan een beetje moeilijk vertellen wat het is, want het is pas écht grappig als je het ziet x'D
    hahah :'DDD

    liggen jullie ook wel eens dubbel op school? x'D

    -ja, ik ben ik een topic-maak-bui :Y)-

    Irgendwann schreef:
    Nee.

    Fictional schreef:
    Er gaat bij mij geen dag voorbij waarbij ik niet dubbel lig op school. :'DD

    Ja, elke pauze lig ik dubbel.
    Wij hebben zo onze eigen manier van stomme dingen waar we om lachen, maar dat maakt niet uit.
    Vandaag was ik ziek van t lachen doordat een vriendin van me met zo'n frans accent (ze deed de koningin na, maar dat wist ik niet): "Lateer will iek konihien worduehn."
    (rare vorm van humor = je doodziek lachen)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Met mijn mentor hou ik altijd 'Plankjes gevecht'.Dan slaan we elkaar met plankjes en ik heb hem een geprobeert te laten struikelen en toen ging hij me met van zie zaagsel begooien :Y) Coewle mentor heb ik he :P

    En ik zeg altijd dingen verkeerd zodat mensen moeten lachen,zoals laatst ; Een juffrouw is best wel dik en was zwanger en toen zei ik ; Het word denk ik een 2ling of een 3ling en toen zei ze dat ze pas 3 weken was :X

    Of een die vrouw van Natuurkunde heeft altijd zweetplekken,en toen mijn vriendin terwel ze haar arm om hoog doet ; Het is weer tijd.En toen moest ze de gang op.

    En zo hebben we nog wel meer leuke dingen :')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    Met mijn mentor hou ik altijd 'Plankjes gevecht'.Dan slaan we elkaar met plankjes en ik heb hem een geprobeert te laten struikelen en toen ging hij me met van zie zaagsel begooien :Y) Coewle mentor heb ik he :P

    En ik zeg altijd dingen verkeerd zodat mensen moeten lachen,zoals laatst ; Een juffrouw is best wel dik en was zwanger en toen zei ik ; Het word denk ik een 2ling of een 3ling en toen zei ze dat ze pas 3 weken was :X

    Of een die vrouw van Natuurkunde heeft altijd zweetplekken,en toen mijn vriendin terwel ze haar arm om hoog doet ; Het is weer tijd.En toen moest ze de gang op.

    En zo hebben we nog wel meer leuke dingen :')


    ik wil ook jouw mentor :Y)
    die van mij is stom. ><

    Whipple schreef:
    (...)

    ik wil ook jouw mentor :Y)
    die van mij is stom. ><

    Maar hij stinkt soms naar knakworsten gemenkt met Shag x')
    Heel af en toe hoor xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xBabyxFacex schreef:
    (...)
    Maar hij stinkt soms naar knakworsten gemenkt met Shag x')
    Heel af en toe hoor xD

    mijn mentor heb ik niet geroken,
    maar met haar kan je echt niet lachen. =3

    Whipple schreef:
    (...)
    mijn mentor heb ik niet geroken,
    maar met haar kan je echt niet lachen. =3

    moet je een keer vragen wnnr ze haar chagerijnige masker af doet (heb ik een keer gezegt iederen moest lachen maar ik moest de klas uit xd)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ja^^
    gisteren was de laatste keer:
    een vriendin was iets aan 't nadoen van me en ik zi zo tegen haar: na-aapster, je weet toch welk dier er in na-aapster verborgen zit
    en zij antwoord: ja, KONIJN ! xD


    Just a simple "I love you" (:

    Aan de lopende meter. Soms is dat echt té erg :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn Nederlands- een aardrijskunde (overigens niet twee dezelfden hoor) docenten zijn echt heel droog. En toen een vriendin van mij het klassenboek kwijt was en dat zei toen die van aardrijkskunde dat vroeg, zei hij; 'houden zo'.
    En toen een vriendin en ik ons gingen opmaken onder de les [ik had geen make-up op ugh] toen zeiden vrienden van mij door de klas heen [bij hem mag je alles] 'kijk hun nou, ze zitten zich weer op te maken hoor'
    toen zei die docent van ak zo; 'jullie moeten 1000 x oefenen om dat zo te kunnen', echt droog. B]


    -

    ja, en meestal zijn het nog domme dingen ook :] maar mijn vriendin en ik kunnen dan echt 10 minuten lang blijven lachen om 1 grapje.


    it's so empty living behind these castle walls

    deze pauze nog
    omdat een vrienden van mij superleuk en droog keek
    en toen moest ik huilen van het lachen
    wijst zezo naar dur oog
    je bent een beetje nat
    ik ging stuk
    :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben de giegeltrien van de klas.
    Moest in niet in die klas zitten zou het daar eerlijk gezegt een saaie boel zijn.
    Nee, ik ben niet ego ofzo,
    het zijn gewoon kéiharde feiten.
    Daarom liggen Jolle, Alex en ik elke minuut van de dag op de grond van het lachen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Elke dag wel eens ;D