• Wij gaan morgen naar de film ''De storm'' met schoool, en nu wou ik vragen, wie heeft die film al gezien? Wat vondt je ervan?

_O_

2 vrienden van mij hebben hem gezien. Eentje vond hem wel oké. De ander vond hem saai, en is zelfs in slaap gevallen.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik heb 'm gezien. ook met school

het gaat niet echt over een storm. maar meer over een vrouw die haar baby kwijt raakt.
    maar verder vind ik hem wel Oké

maar een vriendin van mij was in slaap gevallen xD

[ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:13 ]

Sorry, maar ik vind het echt een slechte film eigenlijk. Het verhaal is heel voorspelbaar en het draait niet echt om de waternoodsramp, maar meer om een persoonlijk verhaal.

[ bericht aangepast op 30 nov 2009 - 19:13 ]

"I shut my eyes in order to see.'

Mijn oom is er naar toe geweest en vond hem slecht.
    Ik hou niet zoveel van nederlandse films dus ik denk niet dat ik hem ooit ga zien.

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

Ik zal vast in slaap vallen, net als bij oorlogswinter.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Iedereen zegt tegen mij dat hij slecht en *gaap* is

'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

Decoy schreef:
    Ik zal vast in slaap vallen, net als bij oorlogswinter.

Hmm, wij keken die één keertje op school en we haatten die nogal..? Niet om de film, maar om de commentaar die op die dvd zit:
    'Geirriteerd kijkt hij naar zijn vader, die het konijn aanneemt' en 'rechts ligt een gebakje, dat met een vork opgeschept word' (ofzoiets?)
    In ieder geval, dat is gewoon irri

'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

Ik heb het nog niet gezien.

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

FairyHunter schreef:
    (...)

Hmm, wij keken die één keertje op school en we haatten die nogal..? Niet om de film, maar om de commentaar die op die dvd zit:
    'Geirriteerd kijkt hij naar zijn vader, die het konijn aanneemt' en 'rechts ligt een gebakje, dat met een vork opgeschept word' (ofzoiets?)
    In ieder geval, dat is gewoon irri

Oorlogswinter?
    Ik zag hem in de bioscoop en hij was wel indrukwekkend enzo vooral toen die vader werdt vermoord, heel mooi. En wij hadden geen comentaar erbij? Maarja ik viel wel in slaap.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Decoy schreef:
    (...)
    Oorlogswinter?
    Ik zag hem in de bioscoop en hij was wel indrukwekkend enzo vooral toen die vader werdt vermoord, heel mooi. En wij hadden geen comentaar erbij? Maarja ik viel wel in slaap.

Wij hebben oorlogswinter met school gezien & zowat iedereen vond hem saai :'D
    Maar de Storm heb ik nog nooit gezien.

Never run out of reasons to smile...

Klinkt postief mensen, :X

Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Wij hebben oorlogswinter met school gezien & zowat iedereen vond hem saai :'D
    Maar de Storm heb ik nog nooit gezien.

Wij dus ook in de bioscoop. Sommige dingen waren wel indrukwekkend. [/vindt geschiedenis intressant.] Maarja, toch ook weer niet.

Oeh Leuk! Ik wil hem ook heel graag zien! :D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.