• Haha, jahwol, voor de eerste keer in mijn leven, denk ik zo. (cat)

    Rapport Periode 2; Economie - Moderne Talen (5de jaar)
    Godsdienst: 100%
    Nederlands: 69%
    Frans: 61%
    Engels: 71%
    Duits: 75%
    Economie: 74%
    Wiskunde: 100%
    Natuurwetenschappen: 89%
    Aardrijkskunde: 85%
    Geschiedenis: 70%
    Gym / L.O.: 60%
    Spaans: 48%

    Ghehe, op Wiskunde, Aardrijkskunde en Frans ben ik normaal altijd gebuisd (onvoldoende). Echt heel hard. :')

    En Spaans is gewoon pure tijdsverspilling, leer ik niet voor en ga ik ook niet doen. :Y)

    En like, de kinderen die op deze school afstuderen halen zelfs op de universiteit nog meer punten dan hier. =/

    Proficiat! :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Noise schreef:
    Niet slecht.
    Maar nu je toch al in je 5de jaar moderne talen zit moet je toch al minstens 90 procent halen voor frans,nederlands,duits,engels en spaans.

    Ja, dat denkje, tot je in het Sint-Michielscollege Brasschaat komt. (;

    Daar is 65% al héél goed en mijn rapport is nu 85,5. (nerd)

    Is je school dan zo moeilijk? :')
    Maar voor een vijfde heb je wel een goed rapport en ik wil ook Spaans hebben o:


    Only losers can act the way you do

    Hahah, trouwens, die 100 voor wiskunde is puur geluk, want ik haal altijd onvoldoendes voor dat vak. :')

    Roulette schreef:
    Is je school dan zo moeilijk? :')
    Maar voor een vijfde heb je wel een goed rapport en ik wil ook Spaans hebben o:

    Ja. :')

    Like, nu gaan jullie allemaal denken dat ik overdrijf, maar dat is niet. Met een zesje mag je blij zijn, met een 6.5 héél blij. Ze zijn heel erg bezig met hun niveau, God en imago enzo.

    Ik wilde eig ook nooit naar deze school, maar omdat ik midden in het eerste jaar ging verhuizen, was het gemakkelijker om deze school te nemen. :')

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja. :')

    Like, nu gaan jullie allemaal denken dat ik overdrijf, maar dat is niet. Met een zesje mag je blij zijn, met een 6.5 héél blij. Ze zijn heel erg bezig met hun niveau, God en imago enzo.

    Ik wilde eig ook nooit naar deze school, maar omdat ik midden in het eerste jaar ging verhuizen, was het gemakkelijker om deze school te nemen. :')
    Oh (nerd) Ze zeggen dat mijn school ook wel best moeilijk is, maar ik merk er niets van :8 Maar jou school zal wel moeilijker zijn :')


    Only losers can act the way you do

    Twee 10en?
    Ik ben jaloers.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Roulette schreef:
    (...)Oh (nerd) Ze zeggen dat mijn school ook wel best moeilijk is, maar ik merk er niets van :8 Maar jou school zal wel moeilijker zijn :')

    Nou, een vriendin van me deed vorig jaar net zoals ik Wetenschappen en we zaten in dezelfde klas. En ze wilde dit jaar héél graag Wetenschappen - Wiskunde doen, maar het werd haar afgeraden omdat ze niet slim genoeg zou zijn voor deze school. :')

    Nu is ze van school veranderd, doet ze Wetenschappen-Wiskunde en haalt ze met gemak 80%. :'D

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, dat denkje, tot je in het Sint-Michielscollege Brasschaat komt. (;

    Daar is 65% al héél goed en mijn rapport is nu 85,5. (nerd)

    Ons mama heeft dezelfde richting als u gevolgd en ons mama heeft nooit onder de 94 gezeten.Want met minder dan 90 kun je later met talen niet veel doen.


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    (...)
    Ons mama heeft dezelfde richting als u gevolgd en ons mama heeft nooit onder de 94 gezeten.Want met minder dan 90 kun je later met talen niet veel doen.

    Niet alle scholen zijn hetzelfde en besides, tijden veranderen. Als ik kijk wat mijn moeder in het zesde jaar Wetenschappelijke B moest kennen, moest ik in het derde jaar al dubbel zo veel kennen. (;

    Noise schreef:
    Niet slecht.
    Maar nu je toch al in je 5de jaar moderne talen zit moet je toch al minstens 90 procent halen voor frans,nederlands,duits,engels en spaans.

    Op wat slaagt dat nou? ._.
    Jij weet waarschijnlijk zelf niet hoe moeilijk talen in een talenrichting zijn.

    Damn, wil je niet wisselen met mijn rapport?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Op wat slaagt dat nou? ._.
    Jij weet waarschijnlijk zelf niet hoe moeilijk talen in een talenrichting zijn.

    Ja precies. :')

    En ik heb altijd Wetenschappen gedaan, dit is mijn eerste jaar in een talenrichting en mijn eerste jaar Economie. :')

    Fortune schreef:
    Damn, wil je niet wisselen met mijn rapport?

    Nee, m'n vorige mag je wel hebben, want die was in totaal 59. (nerd)

    wouw een 10/100% voor wiskunde, gek kind (a).
    Ik sta een 6.6/ 66% voor wiskunde, ben ik superblij mee (:

    Maar meestal als je goed bent in talen, ben je toch meestal minder goed in wiskunde enzo (;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.